Maia&Mathias <3 Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Lille skatten er 4 måneder til mandag og har virkelig fått lysten på mat! De siste veiingene har hun bare gått opp ca 120 gram på nesten 2 uker (vet ikke åssen d er nå, skal ned å veie igjen imorra tenkte jeg) og hun har vært våken 3 ganger hver natt for å få mat. Har ammet hele veien men plutselig så har hun begynt å kave noe voldsomt når hun ligger ved puppen. Vil absolutt IKKE puppe og bare hyler og snur seg vekk. Har gitt henne to flasker idag siden d var så mange timer siden hun hadde fått mat. Jeg begynte å gi hun smaksprøver på grøt igår, bare noen få teskjeer og d virker som hun likte d ganske godt. Og det er egentlig etter dette hun har slått seg heeeelt vrang med puppen. Har vært litt styrete før, tar litt tid før melka kommer og hun blir heilt frustrert hvis hun må vente litt. Noen som har noen råd og tips og komme med til meg? Har ikke no lyst å gi meg med amminga enda men orker ikke den kavinga og grinetoktene hver gang hun skal ha mat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå