Gå til innhold

Hvor langt kommer han med det her på NAV? Bidrag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mottar bidragsforskudd. Og barnefaren flytta ut for 10 mnd siden ca. I starten etter bruddet bodde vi 4 timer unna hverandre, og jeg søkte ikke om bidrag før i Mai ca. På den tiden var ikke samværet fast. Typ, han kunne komme bort, være der 1-2 netter også kunne det gå 6-7 uker neste gang før han kom neste gang og hadde henne 1-2 netter. NÅ bor vi i samme by og først for noen uker siden ble samværet litt mer fast. I sommerferien spurte jeg foreldrene hans, (der han også befant seg i ferien, men han han kom med masse unnskyldninger for å IKKE kunne ha henne de ukene for å være vrien) om de kunne passe jenta mens jeg jobbet. Det var greit for dem.. Nå skal han på NAV på Torsdag å fortelle at han har hatt jentungen fast hele tiden, som er LØGN. Ikke har vi skriftlig avtale engang, men han skal komme med at han har "vitner" på hvor mye han har hatt henne. Har hele tiden oppfordra han til å skrive avtale, men det er ikke blitt gjort. Så ja, han sier han skal ta meg for svindel.. Men han kommer vel ikke langt her, vel? Vil ikke krangle med han å spolere samvær, men han oppfører seg idiotisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurte btw Nav-dama om hva jeg skulle skrive på gjennomsnittlig samvær når jeg søkte bidrag i Mai, og hun sa jeg like greit kunne skrive null samvær.. -HI-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...