Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Kan dette tyde på at jeg har ptsd? Jeg skrev et innlegg om det før.. her: "Jeg drømte om at jeg og storesøsteren min ble trua av stefaren vår.. Jeg var vel 16 og hun var 18. Dette skjedde virkelig da jeg var 16, men hun var ikke her da, hun opplevde ikke denne truinga.. Men jeg drømte at det var så ekte.. moren min hadde stukket av (slik som da det virkelig skjedde også).. Hunden i famillien hadde stukket av.. stefaren min var skikkelig voldelig og trua oss, søsteren min gråt og jeg kom meg unna... Jeg sprang til et uthus, og jeg så hunden også, hunden ble med meg i uthuset.. Da jeg skulle til å ta telefonen og ringe politi så kom stefaren min ut, prøvde å bryte opp døra, og var skikkelig psykopat.. Jeg drev og slo inn nummeret til politi.. da jeg våkner... Jeg ligger i senga og rister, har skikkelig angstanfall og gråter. Jeg må stå opp og sjekke om faren min ikke står utenfor.. og sjekke om jeg ikke har tastet inn nr til politi og virkelig ringt... Noe så ubehagelig :(" Var såpass ille i ettertid at jeg lå å rista og gråt.. Jeg har angst fra før.. Dere som har ptsd, hvordan opplever dere det?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Det kan godt være det du har. Mange har angst og mange drømmer. og har mareritt. Jeg var også deprimert og gråt mye. Sørget over det som hadde skjedd og tenkte mye på det. Få deg en legetime og sjekk om det kan være det du har:) Jeg begynte på tabletter og fikk et nytt liv:) (Går ikke på de lengre, men det hjalp veldig)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Nja, det kan være et symptom på PTSD. Jeg drømmer ofte (3-4 ganger i uka) at jeg blir voldtatt, panikkanfall når jeg våkner og må rundt i huset for å sjekke om det er trygt.... så om du begynner å oppleve slike ting jevnlig, samt møter de andre kriteriene så kan det være ptsd, Forhåpentligvis var det bare en dårlig natt.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 22:57 - Hvilke tabletter fikk du?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Tror de het Paroxiton, eller noe i den duren. Husker ikke helt -3 år siden jeg slutta,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå