Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Venner og familie spør hva vi ønsker oss til jul. Jeg har rett og slett ikke peiling. Småting kjøper vi oss stort sett når vi trenger det selv, og dyre ting kan vi jo nesten ikke ønske oss. Hva ønsker dere der ute til jul?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Det eneste jeg ønsker meg er: penger gavekort på massaje eller andre kroppspleie gavekort på kino gavekort på kjøpesenter SAME PROCEDURE AS LAST YEAR (james) hihi
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Superundertøy, den nye oversettelsen av Bibelen, elektrisk tannbørste, Ullvang genser, Brimi kokebok, ullsokker, strikkevotter... Ja...det var litt hvertfall Er jo ting jeg kan og ofte kjøper utenom, men kjekt å kunne ønske seg noe til jul også
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Føler det er så frekt å ønske seg penger og gavekort jeg.. men det er kanskje ikke det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå