Gå til innhold

Hva ønsker dere til jul?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Venner og familie spør hva vi ønsker oss til jul. Jeg har rett og slett ikke peiling. Småting kjøper vi oss stort sett når vi trenger det selv, og dyre ting kan vi jo nesten ikke ønske oss.

 

Hva ønsker dere der ute til jul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg ønsker meg er:

penger

gavekort på massaje eller andre kroppspleie

gavekort på kino

gavekort på kjøpesenter

 

 

SAME PROCEDURE AS LAST YEAR :P

(james) hihi

Skrevet

Superundertøy, den nye oversettelsen av Bibelen, elektrisk tannbørste, Ullvang genser, Brimi kokebok, ullsokker, strikkevotter...

 

Ja...det var litt hvertfall ;) Er jo ting jeg kan og ofte kjøper utenom, men kjekt å kunne ønske seg noe til jul også:)

Skrevet

Føler det er så frekt å ønske seg penger og gavekort jeg.. men det er kanskje ikke det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...