Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Jeg vet selvsagt at det er lite, og jeg vet at jeg er tynn. Synes allikevel ikke at jeg ser mager ut, har både rumpe og pupper. Men ifølge bmi-beregninger så er jeg jo undervektig. Bør jeg prøve å gå opp i vekt, eller er det en ok vekt så lenge jeg føler meg bra?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Jeg er 1.72 å veier ca 80, så hva tror du? Jeg er iallefall feit!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Ja du er tynn. Men noen er tynne og noen er tykke:). Jeg er 1,77 og veier 58kg. Jeg er tynn men veldig glad for det. Jeg synes det er pent. Vel og merke er jeg naturlig tynn:)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Ehh, det er ingen ok vekt selv om man føler seg bra. Anorektikere på 30 kg mener jo fortsatt de er feite, så at du har en idè om at 17 i BMI ser greit ut så har du jo et problem. DU trenger jo ikke engang skrive inn her for å forstå at det er helseskadelig. Det er ikke bare snakk om hva som ser greit ut. Det er snakk om en kropp som du forhåpentligvis akl forvalte og bruke i enda mange, mange år, kanskje til og med føde barn med, eller gjennomgå allvorlig sykdom med, da trenger du faktisk mer enn å se bra ut (i ditt noe skrudde hode). Ingen med BMI på 17 ser bra ut.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 BMI tar ikke hensyn til ben/muskel masse, og er egentlig ikke beregnet til individer -modellen ble opprinnelig laget for å gi et bilde på hvordan vektøkningen er for større grupper/nasjoner... Er samme str som deg, og sunn som bare det! Masse muskler, og god almenntilstand
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Høres lite ut.. Jeg er 55 kilo og 160.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå