Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 jeg lurer veldig på om det er vanlig å forvente at jeg skal gi gaver til bf fra barnet når han ikke har noe samvær og ikke er interessert i noe??? og må jeg også tenke på gave til halvbroren hans som jeg ikke har noe kontakt med? syns dette er litt kinkig om hva som er forventet av meg.....
Gjest marie-s Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Nei, dropp det. Jeg er 90% sikker på at du ikke kommer til å få noe fra hans side og om ikke moren hans er ute og kjøper gave til babyen kommer ikke den heller til å få noe. Jeg gir gaver til de på faren sin side som har kontakt med sønnen min, men da er det mer symbolske gaver, og nå som gutten er større kan det fint være ting han lager selv.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 La meg si det sånn - kommer barnefar til å kjøpe gave til deg fra barnet? Ingen større grunn til at mor skal kjøpe gave til far fra barnet, enn at far skal kjøpe gave til mor fra barnet. Tror du at du får gave så løp og kjøp!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Tusen takk. det var veldig bra sagt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå