Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Joda, poster igjen. Skrev for en tid siden at jeg hadde mista mensen, men at sjansen for at jeg gravid var liten. Fikk selvfølgelig til svar at jeg helt sikkert var smelt på tjukka og jeg burde teste meg. Testet meg, 12 dager etter forventet mens, og testen var negativ. Det er nå 6 dager siden, og jeg har enda ikke fått mensen, så nå lurer jeg på hva som skjer her! Litt om meg: Midten av 20-årene, så neppe noe overgangsalder. Baby på rundt 8 måneder, ammer enda. Har hatt veldig regelmessig mens hele livet, bortsett fra måneden før graviditeten, da kom den 2 uker sent. Fikk mensen tilbake 2-3 måneder etter fødselen, og siden da har den kommet rundt begynnelsen av måneden, men noen dager senere hver gang. Siste mens var 6 oktober.. Noen som har peiling? Bør jeg brenne av den andre testen snart? Føler meg ikke gravid i det hele tatt, forrige gang hadde jeg enormt med symptomer og tålte dårlig hormonene som fulgte med, og som sagt.. sjansen er der for at jeg kan være det, men meeeget liten.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Hvis du har gått ned mye i vekt så kan det være en grunn. Skjedde med meg.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Takk for svar! Men har nok ikke gått ned i vekt. Ammer jo, men holder en ganske stabil vekt tror jeg.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå