Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Kom igjen da damer, tid for skryt!!!!!Ikke bare demprimerte ting å fylle forumet med!!! Hva er DU fornøyd med?Flink til? Jeg er mamma til 1 barn(noe jeg er kjempe stolt over!!!)og i tillegg er jeg stolt over kroppen min.... Jeg er normalt tynn(61 kilo),smal midje,store pupper,spretten rumpe, fornøyd med hoftene også..ansikt og hår er jeg også kjempe fornøyd med:D Ser ikke på meg at jeg har født barn for 1 år siden...(sier andre iallefall)...fornøyd ja!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Jeg er så fornøyd for jeg har hatt skikkelig stor rengjøring og stor oppryddning i hele huset! Så god følelse :)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 flink du er!!!! det burde virkelig jeg også fått gjort, meeeeen:P HI
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Jeg er stolt over at jeg sitter med beina på bordet og pc'en i fanget mens mannen vasker gulvet og lager mat til meg (hvem sa at menn ikke kan multitaske?), er stolt over at jeg har funnet en så bra mann som elsker meg så høyt at han lar meg sløve når jeg er sliten, og vasker og lager mat til meg. Er verken gravid eller syk, bare sliten av eksamenskjør. Er stolt over mannen min som stiller opp for meg. Jeg må da ha gjort noe rett her i livet for å finne meg en sånn mann :-)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Jeg er veldig stolt over at jeg vet at kjempefornøyd skrives i ett ord:) Kan mye annet også
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Hehe, jeg er stolt over å klare å ha energi til alt som skjer i livet mitt Med 3 åring, 100% stilling som lærer i barneskole, huseier med mannen og alt det medfølger og i tillegg være en del av venninnegjengen og storfamilien Pluss at jeg er ansiktspen som rakkern da Dog litt chubby Og, jeg har en kjempeskarp liten tass som snakker engelsk, teller langt, regner, kan alle bokstaver og kan skrive sitt eget navn pluss ord som mamma, pappa, farfar osv og som er kjempesnill og morsom Var heldig med tassen gitt Ikke min fortjeneste at han er så glup og god, det ligger nok fra naturens side, men stolt lell
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 og jeg er kjempestolt over at jeg ikke må være bedre enn andre 22.10:)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #8 Skrevet 22. november 2011 22.10 her. Jeg MÅ ikke være det.. Det har bare blitt sånn:) Det liker jeg virkelig godt:)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #9 Skrevet 22. november 2011 kverulanter er ut:)det var vell også feil.....
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #10 Skrevet 22. november 2011 At jeg har fått to nydelige barn At jeg har en god familie og godt forhold til dem At jeg ser bra ut etter å ha født 2 barn
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #11 Skrevet 22. november 2011 Jeg er stolt over at jeg klarer å se positive ting ved meg selv. Synes selv jeg er flink til å bli kjent med nye folk, så det viser vel at andre liker meg også. Ellers ér jeg fornøyd med kroppen min og som oftest ansiktet mitt. Synes jeg gjør en god jobb som mor og som arbeidstaker Håper andre også klarer å se det som er positivt, og ikke fokusere så mye på det man ikke er fornøyd med.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #12 Skrevet 22. november 2011 Jeg er veldig fornøyd med at jeg har en bra utdannelse, og matchende jobb med god inntekt. Jeg er videre veldig fornøyd med at menn faller for meg som fluer til tross for at jeg har noen kilo til overs og jeg har passert 35.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #13 Skrevet 22. november 2011 Du burde ha hatt stor K og kuttet ut en -l i "vel", men ellers er det helt korrekt:) Ikke verst, med tanke på at det var en setning med hele 8 ord:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå