Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Jeg har pleid å be familien på selve dagen og venninner med barn dagen etter. Men nå har barnet mitt begynt på skolen og vil be alle jentene i klassen. Det blir 12 stk, og flere er det ikke plass til her vi bor. Jeg orker ikke tanken på å ha 3 selskaper, har ikke råd eller ork til det..i tillegg er bursdagen 15 desember (midt i julestresset). Hvordan hadde dere gjort det? Er redd venninnene mine blir fornærmet over å ikke bli bedt..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 De overlever nok. Mangen av de synest sikkert det er koselig, men allikevel en plikt. De fleste av oss har det travelt i julestria. :-)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Det er barnets bursdag, så selvfølgelig skal hun få be sine venninner om det er det hun vil. Dine venninner har ingen grunn til å bli fornærmet over det, og de kan du be på DIN bursdag.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Her slutter vi å ha venners barn når barna har begynt på skolen. Gjør enkelte unntak dersom disse vennenes barn er barnas gode venner. Men har da unngått både foreldre og søsken.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Mine barn ble utelatt fra venninna min sin sønns bursdag første året han begynte på skole. Helt greit. Forsto venninna mi godt og kommer sikkert til å gjøre det samme når mine barn begynner på skolen.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Jeg har en 3-åring også, så de blir jo bedt i hennes bursdag enn så lenge da:) HI
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 Dette er et barneselskap, og selvsagt skal barnet be dem hun vil. Når hun attpåtil er så inkluderende at hun vil ta med alle jentene i klassen er det flott. Dersom venninnene dine(!) stiller spørsmålstegn ved dette, forklarer du dem det ganske enkelt.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #8 Skrevet 22. november 2011 Hei Vi har også hatt venner med barn etc i bursdager, men da de begynte på skolen så ble det klassekamerater..: De er liksom mange nok. Det har de andre hos oss gjort også! Veldig enkelt og greit egentlig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå