lillespire <3 Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Jeg har så lyst å begynne, men har enda 12 uker igjen Greit å ha noe å gjøre di siste ukene å. Når begynner dere?
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Har lenge tenkt på at jeg skal begynne å sortere klær, har massevis av pappesker i kjelleren etter storesøster. Så må først gå igjennom for å se hva som kan brukes av en gutt, i tillegg må jeg rydde ut hennes klær av kommoden på barnerommet (hun har akkurat byttet over til stort rom). Og når jeg har fått gjort det, så skal jeg begynne å vaske klærne. Så sannsynligvis skjer det ikke stort før etter jul kjenner jeg meg selv rett;) Har forresten også omkring 11-12 uker igjen....
nyttårsprins Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Her fikk vi plutselig beskjed om at baby skal ut 30 dager før termin. Så nå vasker vi fortløpende alt. Ingen vits å utsette, da du ikke vet hva som skjer eller hvilken form du eventuelt er i når det nærmer seg.
AcW Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Jeg vasker alt så fort jeg får det Men det kan jo skyldes at jeg er alene i svangerskapet og føler jeg må være tidlig ferdig om formen ikke strekker til mot slutten
Fru.Vestavind Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Om eg hadde hatt hus og barnerom klart, så hadde det nok vore påbegynt alt no;) Men, sidan eg ikkje har det, så blir det truleg så snart kommoda er fiksa. Den skal shinast opp i desember;) Har termin i mars, men med vanleg kvardag ellers, så er det greit å ha ting unnagjort:)
Fgf februar 12 Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Jeg arvet en hel haug med klær, så de sorterte jeg og vasket med en gang. Har noe ulltøy håndvask igjen og litt andre småting. Pakket det ned i poser merket størrelsen og i jo moden til lillegutt. Ville bli ferdig med det før jeg ble for sliten. Men har jo ennå god tid 12 uker til termin her og..... Lykke til
1 fra før og 1 på vei <3 Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 Er i uke 23 nå og jeg vaska klærne for noen uker siden,bagen til vogna står klar me nyvaska laken og dyne og alt hehe...litt ivrig;p
Nummer tre <3 Skrevet 24. november 2011 #8 Skrevet 24. november 2011 Nå holder mannen på å pusse opp barnerommet, så hvis vi får kjønnet bekreftet på 3D ul i slutten av Jan så begynner jeg da.. Da er jeg ca 29/30 uker.. Men jeg har begynnt å gå gjennom babytøy og sortert litt Veldig ivrig på å begynne, men kjipt hvis kjønnet er feil, hehe..
Mammaen til Turid Skrevet 24. november 2011 #9 Skrevet 24. november 2011 forrige svangerskap, vaska jeg klær fortløpende (fra ca. desember og utover) og hadde termin i april. denne gang venter jeg til januar/februar eller noe, vil male ferdig rommet og få en kommode på plass. MEN alle klærne SKAL være ferdigvaska til april (har bortimot samme termindato denne gang) siden vesla kom til verden 3 uker før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå