Gå til innhold

Når begynner dere å vaske klærne til bebisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst å begynne, men har enda 12 uker igjen :)

Greit å ha noe å gjøre di siste ukene å.

Når begynner dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Har lenge tenkt på at jeg skal begynne å sortere klær, har massevis av pappesker i kjelleren etter storesøster. Så må først gå igjennom for å se hva som kan brukes av en gutt, i tillegg må jeg rydde ut hennes klær av kommoden på barnerommet (hun har akkurat byttet over til stort rom).

Og når jeg har fått gjort det, så skal jeg begynne å vaske klærne. Så sannsynligvis skjer det ikke stort før etter jul kjenner jeg meg selv rett;)

Har forresten også omkring 11-12 uker igjen....

Skrevet

Her fikk vi plutselig beskjed om at baby skal ut 30 dager før termin. Så nå vasker vi fortløpende alt. Ingen vits å utsette, da du ikke vet hva som skjer eller hvilken form du eventuelt er i når det nærmer seg.

Skrevet

Jeg vasker alt så fort jeg får det :) Men det kan jo skyldes at jeg er alene i svangerskapet og føler jeg må være tidlig ferdig om formen ikke strekker til mot slutten :)

Skrevet

Om eg hadde hatt hus og barnerom klart, så hadde det nok vore påbegynt alt no;) Men, sidan eg ikkje har det, så blir det truleg så snart kommoda er fiksa. Den skal shinast opp i desember;)

Har termin i mars, men med vanleg kvardag ellers, så er det greit å ha ting unnagjort:)

Skrevet

Jeg arvet en hel haug med klær, så de sorterte jeg og vasket med en gang. Har noe ulltøy håndvask igjen og litt andre småting. Pakket det ned i poser merket størrelsen og i jo moden til lillegutt. Ville bli ferdig med det før jeg ble for sliten. Men har jo ennå god tid 12 uker til termin her og..... Lykke til

Skrevet

Er i uke 23 nå og jeg vaska klærne for noen uker siden,bagen til vogna står klar me nyvaska laken og dyne og alt hehe...litt ivrig;p

Skrevet

Nå holder mannen på å pusse opp barnerommet, så hvis vi får kjønnet bekreftet på 3D ul i slutten av Jan så begynner jeg da.. Da er jeg ca 29/30 uker.. Men jeg har begynnt å gå gjennom babytøy og sortert litt ;) Veldig ivrig på å begynne, men kjipt hvis kjønnet er feil, hehe..

Skrevet

forrige svangerskap, vaska jeg klær fortløpende (fra ca. desember og utover) og hadde termin i april.

denne gang venter jeg til januar/februar eller noe, vil male ferdig rommet og få en kommode på plass. :) MEN alle klærne SKAL være ferdigvaska til april (har bortimot samme termindato denne gang) siden vesla kom til verden 3 uker før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...