Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Mine assosiasjoner til en Stian er at han er en ramp. Men det er nå den Stian jeg vokste opp med.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Helt ordinær. The boy next door, som vinner venner på å være snill.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Vår Stian er en høy, kjekk, intelligent og humoristisk Stian;)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Stian er en sleip drittsekk som strever for å beholde sin perfekte fasade! Notorisk utro og syk i hodet! Velg ett annet navn;)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 For meg er Stian en barnslig dritt som jeg kunne sendt rett til helvete for det finnes ikke en voksen person som kan irritere meg mer eller gjøre meg mer sint!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #8 Skrevet 22. november 2011 Fet, kristen, rar og helt uten ben i nesa!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #9 Skrevet 22. november 2011 Lys hår, tette øyne, brei nese, kvisete.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #10 Skrevet 22. november 2011 Verdens snilleste, blond, blå øyne og søøøt
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #11 Skrevet 22. november 2011 Stian er broren min Han er veldig snill og omtenksom. Han drar draget på damene med smilet sitt og godheten sin Men han sliter litt med å lære. Men prøver så godt han kan.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #12 Skrevet 22. november 2011 Min Stian er 1,90, har masse muskler, pent og maskulint ansikt og en intelligens som overgår de fleste andre jeg kjenner. Dessuten er han utrolig morsom, omtenksom og flink til å omgås mennesker.
Gjest irismor Skrevet 22. november 2011 #13 Skrevet 22. november 2011 21.24 har du akkurat avsluttet et forhold med en Stian? ;-) Du høres nemlig ut som du har vært samnen med kameraten til samboeren :-)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #14 Skrevet 22. november 2011 En av verstingene på skolen... Lyst hår og strengt ansiktsuttrykk. Han er litt lang og helt normalvektig, men går alltid i svart joggebukse (ikke baggy) og blå umbro genser (og caps). Han er stor i kjeften. Er kanskje litt inhabil i og med at en Stian, som jeg beskrev ovenfor, har slått til meg når vi var 17 år gamle. Ser for meg en ekkel kvinnemishandler, dessverre...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #15 Skrevet 22. november 2011 Kjenner/har kjent tre Stian-er. Stian fra barneskolen: Tynn, spinkel liten kar med blondt, krøllete hår, fregner og briller. En skikkelig vims som ikke egentlig hadde oversikt over noe, hadde rar gange og var generelt bare weird ... Ei heller var han spesielt hyggelig. Stian fra videregående: Litt kvapsete rødhåra kløne. Typen som datt av stolen minst en gang i uka, sølte kaffe på laptoper, gikk på trynet når han bar på dyre kameraer ... I det hele tatt og nei, denne Stian-en var heller ikke spesielt koselig. Stian-som-har-kontor-i-samme-bygg-som-samboeren-min: Høy, tynn, homofil, pen å se på og supersympatisk! Kan trygt si at jeg kjenner tre ganske forskjellige Stian-er
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #16 Skrevet 22. november 2011 Stian er en hyggelig gutt jeg gjerne tar som svigersønn til en av mine jenter. Han har oppegående og hyggelige foreldre med grei utdannelse, jobb og rotfeste. Han vil trene akkurat passe, studere akkurat passe og ta vare på svigermor akkurat passe. En hyggelig "next door boy" alle mødre bør være stolt av og svigermødre bør ønske seg + datter får et godt liv med og han blir i tillegg en god far. JA til Stian, (jeg kjenner ingen med det navnet, men gir god magefølelse) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå