Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Duplo Men hvorfor gi gavekalender til en 2-åring egentlig?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Vi kjøpte dyr når gutten vår var 2 og til jenta kjøpte vi duploklosser n¨år hun var 2
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Anonym 21:24: Nei, si det. Hadde egentlig ikke tenkt å lage noen pakkekalender for jeg synes han er for liten. Men ble litt påvirka av venninner og folk her inne som tydeligvis begynner når barna er 1 år...Sykt...! Så derfor lurer jeg på hva man i det hele tatt kjøper til pakkekalenderen. HI
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Jenta mi er 2år og 3 mnd nå, hun fikk i fjor. Og hun elska det! Hun fikk gaver innpakka i alu-folie, hehe! En kjeks, ei lita pakke rosiner osv. I år får hun det samme, pluss duplo, småting til Lundbyhuset sitt, Sylvanian (eller noe sånn)-figurer, litt godt, frukt, kuliboks, sprettball... Gutten kan vel få små lekebiler, sprettball, godis, kjeks, kuliboks, duplo, rosiner, fargestifter, lekemobil, småbøker, brioskinner, briotog...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Jeg har kjøpt duplo, biler, badesåpe, sokker, julemagnet til å ha på kjøleskap, lollipop, juletrekule, vaskekluter.. Husker ikke alt egentlig hehe. Blir spennede! Han blir jo i eksatse bare av å pakke opp noe. Samme hva det er
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 Jeg har kjøpt perler (store) med brett til, magiske kluter, farge til å ha i badevannet, ny toalettmappe, liten lommebok (han synes det er så stas med lommebok, så han får sin egen), liten ball til å bruke inne, puslespill. Mye av dette har jeg gitt maks 20 kr for, har rasket med meg fra tilbudskurven i lekebutikken. Ellers så kommer det nok til å bli noen småsjokolader, rosinesker, tannbørste, pepperkakeformer til den dagen vi skal bake pepperkaker o.l Et tips er hvis du går på Nille eller Europris så får du tak i pakker med flere småbiler i som du kan dele opp i mange pakker. Koster ikke så mye heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå