Gå til innhold

Hva kjøper ma i pakkekalenderen til 2 år gamle gutter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Duplo

Men hvorfor gi gavekalender til en 2-åring egentlig?

Skrevet

Vi kjøpte dyr når gutten vår var 2

og til jenta kjøpte vi duploklosser n¨år hun var 2

Skrevet

Anonym 21:24:

Nei, si det. Hadde egentlig ikke tenkt å lage noen pakkekalender for jeg synes han er for liten. Men ble litt påvirka av venninner og folk her inne som tydeligvis begynner når barna er 1 år...Sykt...!

Så derfor lurer jeg på hva man i det hele tatt kjøper til pakkekalenderen.

HI

Skrevet

Jenta mi er 2år og 3 mnd nå, hun fikk i fjor.

Og hun elska det! Hun fikk gaver innpakka i alu-folie, hehe!

En kjeks, ei lita pakke rosiner osv.

I år får hun det samme, pluss duplo, småting til Lundbyhuset sitt, Sylvanian (eller noe sånn)-figurer, litt godt, frukt, kuliboks, sprettball...

Gutten kan vel få små lekebiler, sprettball, godis, kjeks, kuliboks, duplo, rosiner, fargestifter, lekemobil, småbøker, brioskinner, briotog...

Skrevet

Jeg har kjøpt duplo, biler, badesåpe, sokker, julemagnet til å ha på kjøleskap, lollipop, juletrekule, vaskekluter.. Husker ikke alt egentlig hehe. Blir spennede! Han blir jo i eksatse bare av å pakke opp noe. Samme hva det er :)

Skrevet

Jeg har kjøpt perler (store) med brett til, magiske kluter, farge til å ha i badevannet, ny toalettmappe, liten lommebok (han synes det er så stas med lommebok, så han får sin egen), liten ball til å bruke inne, puslespill. Mye av dette har jeg gitt maks 20 kr for, har rasket med meg fra tilbudskurven i lekebutikken.

Ellers så kommer det nok til å bli noen småsjokolader, rosinesker, tannbørste, pepperkakeformer til den dagen vi skal bake pepperkaker o.l

Et tips er hvis du går på Nille eller Europris så får du tak i pakker med flere småbiler i som du kan dele opp i mange pakker. Koster ikke så mye heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...