Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 lurer på om noen vet hvor lang tid det tar å få svar tilbake? en bilulykke altså. ikke min feil
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 tar fort en mnd. vis det er deg der motparten løy, har vi vært i samme situasjon. vi hadde bildebevis der vrakdelene lå slik at ulykken ikke kan ha skjedd på annen måte en vi forklarte, men vi fikk alikevel skylden. motparten løy
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Motparten skrev ikke rikitg på skademeldingen nei fordi hun var helt borte men ringte meg samme kveld og sa at hun skal skrive på eget ark at det var hun som ikke overhodt vikeplikt og at det var hennes feil. hun har innrømt det for meg. her kan de ikke ta feil når hun var til og med på motsatt fil og vi har bildbevis på glasskår. hvorfor fikk dere skylden? hi
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 vi har også bildebevis på at motparten var i vår fil... begrunnelse var vikeplikt. men det er riv ruskende galt, for eneste vikeplikt regel der ulykken skjedde er høyre regel, og hun kom ikke fra vår høyre. men vi har satt advokat på saken, håper det går lettere for deg, mtp på at hu innrømmer skyld.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Hun kom fra min venstre og har vikeplikt for meg på stedet men samtidig kjørte hun forbi en bil i det krysset jeg skulle ut i.og det er brudd på vikeplikten samtidig som hun kjørte forbi den ene bilen og lå i feil fil når de smalt.ja hun sa hun skal skrive det på sin skademelding så håper de ser på det også. for hun tegnet selv tegning men så skrev hun under på at dette var hun uenig i.(altså sin egen tegning) og i tillegg var hun sliten og trøtt når det smalt det har hun sagt til meg i tlf.så dette hadde gått opp for henne flere timer etterpå og hun innrømmet. men hva hjelper at hun innrømmer per tlf og det blir vår skyld for det. håper virkelig ikke det for det er som sagt vikeplikt der og alle vet det!! hi
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Men får forsikringsselskapet vårt vite det hvis hun skriver eget ark og innrømmer selv om hun ikke har innrømt det på skademeldingen? hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå