Gå til innhold

Jeg som tråkket i salaten - oppdatering

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom mannen hjem, ga meg en god klem og sa; dette skal vi klare sammen :)

Så utrolig letta her jeg sitter, men vet også at det vil ta lang tid før vi kan snakke om den kommende babyen med glede.

Jeg har mye jeg skal bevise for min kjære nå føler jeg... Også utrolig godt å vite at det er oss to uansett. Min kjære må jo være drømmemannen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra :D Der ser du, det meste løser seg som regel!! Og gratulerer med baby på veg!

Skrevet

Fikk ikke med meg starten... hvordan havnet du i salaten?

Skrevet

Takk :) kan nesten ikke tro det at det er sant...

HI

Skrevet

Fikk heller ikke med meg hvilken salat dette var

Skrevet

Godt det ordnet seg!!Ikke alle menn som hadde tatt det like bra :)Super mann da:)

Skrevet

Ei som ikke tok p-pilla i noen dager og ble gravid mot mannens vilje.. Hun angra og ville si det til han:)

Skrevet

Nå ble jeg lettet! Har tenkt på deg i dag, må ha vært en veldig tøff situasjon for dere begge. Så utrolig godt å se at det finnes noen skikkelige mannfolk blant alle de barnslige drittungene man kan lese om her inne!

Skrevet

Er kjempe lettet selv. Var faktisk litt i tvil, pga reaksjonen hans når jeg fortalte han det...men i går begynte han å planlegge et nytt soverom til den nye babyen(hvis alt går bra). Så har gode følelser og tanker for familien vår og oss framover.

En ting er sikkert, kommer ALDRI til å svikte han på en slik måte igjen. Vet at det kommer til å ta tid for at han skal glede seg, men jeg er helt sikker på at vi kommer oss gjennom dette også - sammen. :)

Skrevet

Det var det jeg trodde! Du er gift med en mann og ikke en dott! Gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...