Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Eller er det i overkant? Usikker.... Blir veldig glad for svar
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Noen går flere uker og mnd faktisk før de får igjen mensen... så kanskje du skal vente litt...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Hadde du mensen når du brukte pillen? Dersom du ikke hadde mensen mens du brukte pillen, kan det hende du bare ikke har fått det tilbake enda, men du kan også være gravid. Som ei venninne av meg sa når vi ville begynne å prøve på førstemann: Bestill slike billige-strimler på www.billige-tester.no. Det kan ta en stund før man før tilbake mensen etter pille slutt, og man kan god klare å bli gravid før det. Ta en test fredag morgen. Er den negativ, kan du bli med ut å ta en øl etter jobb, er den positiv går du hjem..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Takk for svar! Har ikke regnet med at det skal gå så fort, men blir så usikker når det ikke skjer noe Var litt av hvert når jeg gikk på pillen, hadde mensen noen mnd, andre ikke. Da gjør jeg som du tipser om....Var den fredagsølen jeg tenkte på faktisk, hehe Høres fornuftig ut.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 Hei! Jeg har ventet et år på mens siden jeg slutta på piller( og venter fortsatt), så det kan ta litt tid før systemet funker igjen. Men håper på at det går raskere for deg!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #8 Skrevet 22. november 2011 Jeg testet 3 uker etter pilleslutt og den var positiv
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #9 Skrevet 22. november 2011 jeg ble gravid to uker etter pilleslutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå