Gå til innhold

3 dager igjen!!


mer enn bare mor

Anbefalte innlegg

TIL ULTRALYD! :)

 

er vel en av de siste her inne som ikke har vært på ordinær ultralyd enda, eller? har menstermin 28.april, men tidlig UL gav terminen 25.april.

 

kjenner jeg er fryktelig nervøs denne gangen, selv om jeg vet at hjertet slår og kan se magen vokse.. men men.. med førstemann tok jeg alt mye mer som enn selvfølge - at alt skulle være bra.. Dvs, det er det jeg kan huske, men mannen sier jeg var like nervøs da ;)

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til!!

Vi var i dag, fikk termin 20 april, Fikk vite at det blir en liten gutt :D!!!!

Helt fantastisk opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!! er kjempespennende det første "møtet" på ul.. Hat jo vært på tidlig UL pga blødninger, men den ordinære er noe mer spesielt syns jeg..

 

Har gutt fra før så er veldig spent denne gangen:) blir det en gutt til ser jeg for meg at det blir hektisk fremover med 2 aktive gutter, og så tenker jeg på hvor gode kompiser er blir,.

 

Hvis det blir jente ser jeg for meg at førstemann blir lettet av å ha bilene sine i fred;) samt at storebror blir beskyttende ovenfor jenta..

 

Blir bra uansett, så lenge alt står bra til!! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ordinær UL den 28.11 og har foreløpig menstermin 27 april. Har og vært på tidlig UL i uke 13, men kjenner at jeg er nervøs denne gangen og. Men som deg kjenner eg jo at magen vokser og tror eg kjenner at den lille beveger seg der inne (er førstegangs så litt grønn). En spennende tid! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til ul 29.11, føler jeg har ventet i evigheter. Har foreløpig menstermin 28 april, så blir spennende om det blir april eller mai:) gleder meg iallefall til å se om alt står bra til med den lille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...