Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Hvor lenge etter befruktning kan man ha en spontanabort? Må man ha vondt om det er veldig tidlig? Hvordan klumper er det snakk om? Ser du om det er fosterbiter eller ser det ut som koagulert blod? Lurer fordi jeg blør helt SINNSYKT idag! Blør gjennom jumbotamponger på en time, men har ikke vondt. Har fått bitte litt smerter to ganger bare
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Du kan miste et befruktet egg når du ellers skulle hatt mens, da vil det oppleves som nettopp det. De fleste vil da ikke engang vite at det er en abort de opplever, men tro det er vanlig mens. Man ser ikke direkte "fosterbiter" før man er et stykke på vei, er det tidlig vil det bare være blødning, kanskje med litt ekstra klumper. Jeg har mistet i uke 6 og 8, og jeg så ikke noe spesielt annet enn slimklumper og blod noen av gangene. Jeg hadde heller ikke mer vondt enn ved vanlig mens.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Om du mister veldig tidlig, før du har tatt test, ser du IKKE fosteret nei.(om du da ikke har gått laaaangt over forventet mens).Det er ikke engang formet som et menneske enda, det er bare en (bittebitteliten klump). De klumpene du ser er koagulert blod. Jeg hadde en tidlig SA for noen år siden, jeg var 5+2 på vei. Den forløp seg helt som en vanlig mens
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Vi hadde sex for 2 uker siden og tror jeg hadde eggløsning da og tror jeg var litt sent ute med angrepillen. Tenkte ikke over eggløsninga med en gang så derfor tok det 3 dager før jeg tok angrepille
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Da er det nok bare den pilla som gjør at du blør, den kødder til både blødning og syklus og hele pakka.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Da er det vanlig mens og ingen abort. En bivirkning ved angrepillen er forstyrrelse i blødninger. Det vil si at man kan oppleve sterkere blødninger, til endra tidspunkt. Selv om du skulle blitt gravid for 2 uker siden og har en "abort" nå så merkes ikke det som noe annet enn en vanlig mens. Egget er da på størrelse med en blyantspiss og man ser ingen tegn til hinner eller foster. Men som i en hvilken som helst annen vanlig mens kan man få slim, klumper (koagulert blod) og mye blod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå