Gå til innhold

Tønsberg sykehus


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvordan det er å få familierom på SIV? Jeg vil gjerne ha med mannen min når jeg skal overnatte etter fødselen og jeg er veldig nervøs for at det er vanskelig å få plass på et slikt rom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo an på hvor mange som føder samme døgnet som deg..

 

Om det blir for mange blir gjerne førstegangsfødende prioritert til familierommene.

Skrevet

Det er riktig. Vi fikk familierom og det hadde jeg ikke fått hvis ikke jeg hadde sagt fra med en gang vi kom inn. Det er mange som vil ha de og førstegangsfødende blir prioritert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...