kaos83 Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Altså jeg er nå 17 -4 og har de to siste dagene hatt en følelse av at det sprenger littnedeentill, kjenner følelsen også rett før mensen kommer, akkurat som om det er alt for mye blod der nede, hovent på en måte,... Jeg kjenner spark og hører hjerte med doppler. Men hvorfor denne nedpress følelsen? Noen andre
Leeloo76 Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Jeg fikk også den følelsen ganske tidlig i svangerskapet, hele underlivet virket hovent og blodfylt, i tillegg føltes det som jeg ikke helt hadde "kontakt" med underlivet. Kjente ikke at jeg måtte tisse før jeg hadde vondt i blæra, vanskelig å holde igjen urinstrålen (men ikke inkontinent), holde tilbake luft etc,. Det har stort sett vært slik frem til nå de siste ukene som hodet har festet seg, virker som om det at babyen ligger lenger ned har tatt vekk litt av presset merkelig nok (er nå i uke 38). Jeg fikk forresten diagnose lyskebrokk, så sjekk om du er litt hoven på en eller begge sider og om det går an å dytte det på plass. Denne gikk også tilbake da hodet festet seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå