Gå til innhold

Seksuelt frustert i flere år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, det har jeg vært, og er fortsatt. Jeg og mannen min har i mine øyne alt for lite sex. Jeg vil gjerne ha hver dag, mannen er fornøyd med 1, max 2 ganger i uken. Føler liksom jeg kaster bort mine "beste år" her, år hvor jeg kunne hatt deilig, het, vill sex. Føler meg også så utrolig lite attraktiv, man leser jo oftest om menn som vil ha sex hele tiden, skulle bare ønske mannen min var sånn. :( Hvorfor vil han ikke ha meg?! Han påstår jeg er vakker og deilig, men at han bare er sånn, han trenger ikke sex så ofte. Sier det har noe med alderen hans å gjøre, men det har jo vært sånn i mange, mange år! Nå er han 38 år, ser for meg vi har sluttet helt å ha sex om 10 år. Huff! :(

Noen andre som har det sånn, at mannen ikke vil så ofte? Syns alle mine venninner klager på at mannen maser om sex heeele tiden....heldige dem, tenker jeg da. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AKKURAT sånn jeg også har det!! Så merkelig, skulle tro det var jeg som hadde skrevet innlegget :)

Jeg har ikke noen forslag til løsning, men kommer til å føle nøye med om noen andre har.

Min mann nekter å prate om det, og skylder også på alderen sin (37)

Jeg kan rett og slett gråte av frustrasjon innimellom!

Klem

Skrevet

En liten trøst at jeg ikke er alene om å ha det sånn. Og jeg gråter ofte pga dette, føler meg så liten! Syns liksom det tar seg litt opp på sommeren, for så å dale veldig på høsten og utover vinteren. Jeg blir smådeprimert hver mørketid pga dette.....Har begynt å være åpen med mannen min nå om at jeg faktisk har et aktivt sexliv, selv om han ikke har det, med meg selv altså. Virker ikke som han liker den tanken i det hele tatt, men det må da være bedre enn at jeg er utro! Har faktisk begynt å se på andre menn på "den" måten i det siste, det har jeg faktisk aldri gjort før. Huff, dette er ikke bra!

HI

Skrevet

Sånn her også, bare at vi har sex kanskje en gang annenhver mnd. Tenker på alle andre jeg kunne hatt sex med, og så går jeg her og gror igjen.

Skrevet

Haha.....unnskyld at jeg ler, men gror igjen! Så utrolig bra sagt! Annen hver mnd, da hadde jeg klikket tror jeg. Hender det går ett par uker her, og da holder jeg på å gå på veggen!

Tror ikke det bare er mer sex jeg savner, men følelsen av å være attraktiv, at mannen min "sikler" etter meg og rett og slett ikke kan få nok av meg.....

HI

Skrevet

Jeg har ikke hatt sex på flere mnd... IKKE klag vennligst !

Hilsen singel !

Skrevet

Hæææ?? Får vi ikke lov å klage?

Det er da en helt annen sak å være uten sex når man er singel ( har vært det også) enn når man er i et forhold.

I et forhold er det naturlig med nærhet og sex, og når den biten mangler skaper det STORE frustrasjoner...og ikke minst, en hel haug med usikkerhet og dårlig selvtillit.

Vennligst IKKE klag selv!

Ikke HI

Skrevet

Gubben og kjerringa er ute med båten. Kjerringa sitter foran i båten, gubben sitter og ror. Kjerringa sitter med bena litt fra hverandre (truseløs), gubben ser på henne og sier: jasså har du blitt grå på gamla du da. Nei svarer kjerringa det er spindelvev :-)

Skjønner at du blir frustret. Men at han bruker alderen som dekning for dårlig sexlyst blir for dumt. Er selv samboer med en på 40 og der skorter det ikke på sexlyst.

Få han til å trene, da kommer sexlysten tilbake.

Skrevet

Det er nok verre å være i forhold og ikke få sexen man behøver og vil ha av partneren sin, enn å være singel og ikke få regelmessig sex.

Hilsen ei som er singel og ikke har hatt seg på 1.5 år.

Skrevet

Ja, det er verre å ikke føle seg begjært og elsket når man er i forhold enn som singel. Man blir så utrolig såret og lei seg!

Og det er ikke det at jeg ikke er pul-bar, mannen min forteller meg ofte at det er mange som syns han er heldig som har fått meg, at jeg er sexy osv.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...