Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Ja, hvis jeg vet at pakken nettopp er åpnet og innenfor forfallsdato. Altså kun hjemme, ikke på café o.l.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Har ikke spist røkt laks enda, men man skal jo kunne gjøre det hvis den er vacuumpakket, fersk og vært fryst.. Spiser sushi med laks da men kun på lokale sushi stedet hvor jeg vet at de har mange kunder (mat er fersk), og hun som driver det kjenner meg som stamkunde før graviditeten. Og hun sa at de følger alle norske retningslinjer ang fryst fisk osv... -men fikk ikke lov av samboeren før etter 12uker, selv om det var det eneste jeg hadde lyst på... hehe.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Jeg gjorde det. Kunne jo ikke spise spekemat, så noe måtte jeg h\jo ha i jula;) Spiste stort sett røkelaks som var hjemmelaget og kom rett fra fryseren, så jeg var hvertfall ikke i tvil om at den var fersk:)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Nei, selvsagt ikke, det kan være farlig for fosteret!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå