Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Saken er den at jeg er alene med barnet mitt som er 7mnd. Og frem til nå syns jeg alt har vert helt strålende. (har vert alene siden før fødselen). Men den siste uken så vet jeg faktisk ikke helt hva som har skjedd. Jeg sliter mye med dette at jeg er overvektig. Og jeg klarer ikke gå ned i vekt. Jeg har tideligere gått ned over 30kg. Og holdt vekten borte. Men så ble jeg gravid og kiloene rant på. Så nå veier jeg ca 25kg mer enn da jeg ble gravid. Var 10kg lettere enn jeg er nå, en månde etter fødselen. Men kiloene har sneket seg på. Jeg tror kiloene har en del å si om hvordan jeg har det fortiden. Hvordan har jeg det? Jeg vet ikke. Men alt er ikke bra hvertfall. Jeg føler ikke for å rydde og gå turer lengre. Jeg vil egentlig ikke noe. Snart er eksamen,men jeg klarer ikke lese. Jeg tror egentlig jeg er litt trist. Og at det kanskje skyldes vekten. Jeg forsømmer ikke barnet mitt. Barnet får mat. Vi leker, går turer og er sosial. Og jeg er glad rundt barnet. Men jeg tror kanskje jeg har mistet "meg". Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli glad på innsiden igjen. Og det er kanskje ikke så lett å gi råd. Men jeg måtte bare få det ut.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Håper du har noen å snakke med. Kanskje en real helsesøster du har god kontakt med? Mørketiden er lang, og hjelper ikke direkte på humøret. Kanskje trenger du bare å ha noen å snakke med og litt oppmuntring? Sitt ikke alene med følelsen. Ønsker deg lykke til. Klem
holahopp Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 heisann, føler så med deg. Vet akkurat hvordan du har det. Sliter og med motivasjonen min når det kommer til skole og lesing og til og med med vekten. Føler meg som den styggeste personen i verden....bf valgte meg vekk og det knakk selvtillitten min og jobber fremdeles med å bygge den opp igjen. Det eneste jeg kan si er at du må bare bestemme deg at nå skal det bli bedre samme hva det koster Noe som har hjulpet meg er å finne 3 ting som jeg liker ved meg selv og si de til megselv 10 ganger hver kveld før jeg legger meg og satt opp lapper på soverommet med positive ting Hvis du trenger noen å snakke med så bare send en pm Lykke til det kommer til å gå bedre etterhvert klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå