Gå til innhold

Er dere enda i jobb, og hva jobber dere med? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er litt nyskjerrig, + at det er morsomt å høre hvordan andre gravide har det!

:)

 

Jeg er treningsveileder, med jobber enda 100%, med tilrettelegging fra og med forrige uke!

 

29 uker på vei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg har vore sjukemeldt grunnet bekkenLÅSning siden august. Går til behandlig hver uke for å kunne kunne gå sånn noen lunde. Er 29+4 uker. Jobber i barnehage 3-6 års avd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på småbarn avdeling i barnehage 100%! skal til jordmor i morgen grunnet masse trykk nedover, så mulig jeg må kutte ned litt! Er 30+2:) utenom det går det supert:) godt å slippe bekkenløsning denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber 100% ennå, men spørs hvor lenge det varer.. Sliter med bekkenet nå + dårlig søvn. Men har planer om å jobbe redusert frem til perm så lenge det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som pedagog på en småbarnsavdeling, og er 29 + 2 uker nå. Jobber enda fullt og det går veldig bra, men merker det er tungt med løftene når det er mye sykdom. blandt de ansatte ! Men det går veldig fint foreløbig i hvertfal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 100% sykemeldt i går. Vært 50% i 2 mnd grunnet bekkenet. Nå går det ikke lenger. Ikke mulig med mer tilrettelegging. Jobber som smådyrveterinær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥

Å, som jeg misunner dere som kan jobbe!!!

 

Jeg ble 100% sykemeldt allerede i uke 17, pga risikosvangerskap. Så får ikke lov til å gå på jobb, selv om jeg "bare" jobber på kontor. Og kjeder meg så jeg holder på å gå på veggen... så nyt å være i aktivitet så lenge dere kan og får lov;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært mer eller mindre sykemeldt siden september, går nå på svangerskapspenger. Får ikke lov til å jobbe pga jeg venter tvillinger. I grunnen fryktelig kjedelig å ikke kunne jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er planlegger, og har vært delvis sykemeldt siden uke 16 pga kronisk sykdom ( hos meg :)). Kjenner at nå blir det 100% pga en rekke andre plager :( veldig frustrerende.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som lærer i 70%. Har ennå ikke vært sykemeldt, er i uke 31. Men har begynt å få en del smerter fra midten av arbeidsdagen og resten av dagen..... Henter meg inn i helgen. Men er usikker hvor lenge det går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgte å gå ned til 70% stilling for ca mnd. siden, er i uke 33. Får litt bedre tid om morgnen til vesla og meg selv :) orker ikke stresse nå!!

 

Gleder meg veeeldig til å kunne ta helt fri de siste 3 ukene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobbet fult fram til uke 32 som frisør. men har de 2 siste ukene startet med 50 % gikk fort fra bra til dritt ont i rygg og bekken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er i dag 31+6 :)

 

Har de siste 2mnd hatt 40%SM pga bekkenløsning og leggkramper, men den siste uka har jeg gått i 100%SM pga svimmelhets"annfall" (Blir svimmel, kvalm og svimete).

Skal til legen igjen i morgen for å høre hva han sier ang. og tilbake på jobb! :)

 

Jobber foresten som kundeansvarlig hos en av våre Telefon operatører :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...