Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 1 Bror som er ca. 7 år eldre enn meg (han er ca .40 år) ble sur på meg fordi jeg ikke lot han låne vaskemaskinen mer. Drit lei etter å la han låne det i ca. 6 mnd. 2 Søster som jeg ba om å slette bilder av barna mine på FB, er også sint på meg. (Hun la bildene av barna mine uten å spørre meg først. Det er ikke noe galt med de, og jeg spurte pent om hun kan slette de for jeg og mannen vil ikke at de skal bli publisert på nettet) Herre gud, har jeg ikke noe jeg skulle ha sagt lenger?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Hvis dette er alt som skal til før du slår handa av nær familie, så bør du stålsette deg til barna dine blir tenåringer...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Jaja vi har alle våre problemer...*himle med øya*
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Tja, vet ikke helt. Historien er lang og jeg vil ikke gå inn i detaljer her. Det er mer som så, men legger til at det var broren min som kuttet meg ut pga vaskemaskinen. Hilsen HI ps. barna mine har ikke sett så mye til de heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå