Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Ikke mye moro når man er høygravid. Ikke at det hadde vært noe bedre ellers, men det blir mye bilder etter en fødsel. Ikke lyst til å bli dokumentert med dette håret.. Aldri hatt så kort hår!! Ser virkelig ikke ut. At de ikke kan høre etter når man snakker. Vi har nok litt forskjellig syn på hva klippe litt er......... snuf;( Måtte bare klage litt her.. ikke at håret blir lenger av den grunn. Ny frisør.. og det blir LENGE til jeg klipper noe nå... det skal tilbake i hestehale først!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Gå og klag!!! Jeg ble skamklipt av en frisør på Adam og Eva, helt jævlig! Jeg gikk og forsøkte og klage til frisøren, men fikk beskjed om at jeg mått bestille time av en fjortis i skranken. Etter å ha insistert på å få utveksle noen ord uten hell krevde jeg å få prate med daglig leder. Da hun dukket opp tok det ikke lang tid før hun så hvor dårlig jobb hennes ansatt hadde gjort og etter 30 minutter gikk jeg ut derfra med extensions i håret som forholdsvis godt skjulte de dype "hakkene" i frisyren min. Frem til håret mitt har vokst godt nok til at det kan kalles en normal frisyre så skal de fikse det gratis for meg. Den eneste måten frisører skjønner at de ikke gjør en god nok jobb er jo når kundene kommer tilbake og klager.......
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Jeg er frisør. Jeg vil mye heller at en kunde kommer tilbake og klager, enn å klage på meg til alle kjente. Man må nesten få en sjangs til å rette opp feilen. Akkurat om det er klippet for mye, er det problematisk, men kansje man kan endre noen detaljer? Ofte beror det på misforståelser og kan lett fikses;)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Kan det være at du har blitt klippet i en av disse hypermoderne lesbesveisene? Kunne aldri tenkt meg å ha en slik selv, men ser stadig flere som går rundt med den ene sida av hodet nesten nedbarbert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå