Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Ventet du etter IKM eller tok du før? Hva var resultatet?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Ventet til mensen uteble, ser overhodet ingen grunn til å bruke penger på test før det. Jeg har derfor bare en gang i mitt liv opplevd en negativ test, de andre gangene jeg har testet har det vært en baby i magen
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Billigstrimler på 8 dpo posetiv og vart sterkere for kvar dag. Var redd for den kjemiske gravid skulle komme.. Sitter med stor mage i dag 7 mnd.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 to dager før pga symptomer og risiko jobb. Tok den tilogmed på kvelden og tenkte, åh dette blir nok en negativ... men neida, klar og tydelig. Denne var ifra www.billigtester.no, så jeg måtte ut to dager etter (en mandag) å kjøpe meg en digital clareblue for å være sikker.. hehe Ifg UL termin var EL tidligere en jeg trodde, og derfor var jeg 10dager på vei når jeg tok testen ca...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Prøverør, tok test 14 dager etter egguttak, 11 dager etter insetting. Det var en clearblue digital som viste gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå