Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Jeg hadde siste mensdag forrige fredag....idag spotter jeg litt! Blir livredd for at noe er galt...tok en celleprøve for 4 mnd.siden og den var fin. Blir redd for jeg er konisert for 3 år siden. kjenner jeg får litt panikk.. Noen med samme problem? Jeg ahr aldri spottet i syklusen..har veldig ømme pupper.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 dytter litt..første dag i mens var 6
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Spottet? Konisert? hva betyr dette??
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Jeg spotter titt og ofte i mine sykluser, tipper det ikke er noe å bekymre seg for. Hvis du tok en celleprøve for 4 mnd siden er det neppe noe galt der nede. ;o) Mulig det er en eggløsning som kom litt tidligere denne mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå