Gå til innhold

Dere damer kan dere hjelpe meg...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde siste mensdag forrige fredag....idag spotter jeg litt!

Blir livredd for at noe er galt...tok en celleprøve for 4 mnd.siden og den var fin. Blir redd for jeg er konisert for 3 år siden. kjenner jeg får litt panikk.. :(

Noen med samme problem?

Jeg ahr aldri spottet i syklusen..har veldig ømme pupper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt..første dag i mens var 6

Skrevet

Spottet?

Konisert? hva betyr dette??

Skrevet

Jeg spotter titt og ofte i mine sykluser, tipper det ikke er noe å bekymre seg for. Hvis du tok en celleprøve for 4 mnd siden er det neppe noe galt der nede. ;o)

 

Mulig det er en eggløsning som kom litt tidligere denne mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...