*ei tulle+spire* Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 ser det er så mange annonser på finn på barneklær som har vært ute for salg leenge! Jeg skal ha bare to barn, å denne gangen venter vi gutt! Har alt av kjempe fine jenteklær fra str 50-86 i plastelsker. Alt er nesten nytt. Vi fikk så mye klær til jenta, noe er lappene på enda. Nesten synd å ikke få brukt de igjen.alt er i rosa,hello kitty osv. Alt av ull,kjoler,parkdress, sparkedrakter,bodyer. Ja,alt du trenger å mer til ei jente. Hva kan jeg ta pr elske for det da? Tar jo opp plass bare. Er stoore plastesker. Er 400 pr elske for mye? Synes det blir styr å ta bilde pr. Plagg, da det er minst 30-40 plagg pr boks..
*ei tulle+spire* Skrevet 22. november 2011 Forfatter #2 Skrevet 22. november 2011 haha noen skrivefeil her. Skal stå plastesker å ikke elsker:p
kleika Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 hei har to gutter i forveien og venter jente denne gangen og ja synes da absolut du kan legge klærne ut for salg,jeg har selv måtte ut å kjøpe rosa hehe. du behøver ikke bilder, men en beskrivelse av hver eske er kanskje greit. hvad du kan ta for dem må nesten du bestemme utifra kvalitet og bruk. prøv finn.no et bra sted og handle har selv kjøpt stellebord og litt annet vi mangler der.
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Jeg ville absolutt lagt det ut på finn.no. Skriv en beskrivelse av hva hver eske inneholder, så kan du eventuelt heller sende et par bilder på mail til de som viser interesse. Jeg har innimellom kjøpt klær på finn.no, og da bare kjøpt f.eks en eske eller bærepose for et par hundrelapper. Det er jo verdt et forsøk ihvertfall...
MammaMø med to små Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Søk litt på facebook! Det finnes mange grupper for kjøp/salg av baby/barneklær:-) På den som jeg er en del på så selges barneklær som varmt hvetebrød som de så fint sier:-) Så det er nok ikke problem å få solgt det:) Lykke til:))
*ei tulle+spire* Skrevet 22. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2011 takk for svar! Nå har ikke jeg facebook men jeg skal prøve finn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå