Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Motehuset og media ødelegger for kongefamilien synes jeg. Hadde stor sjans for de før, men alt det skriveriet om hva Mette-Marit & co har på seg, hvor mye de koster, hvor de drar på ferie, hvor magne vesker hun har osv blir jeg nesten kvalm av. De skriver jo ikke noe annet. Ikke det som er seriøs ihvertfall. Så her sitter jeg og lurer noen ganger.Har den norske kongefamilien blitt frontfigur for moteinspirerte folk?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Nå er vel det media sin skyld, mer enn kongefamiliens skyld.. Jeg tenker med gru på alternativet..EN president og hans fru/mann og deres barn..Hva vil vel ikke deres smak og behag koste....Oppussing av presidentbolig HVER gang man bytter familie, og sikkerhetsoppfølging av tidligere presidenter og deres familie pga at de AHR vært de de har vært...... Og enda en ting, hva vil vel ikke en presidenvalgkamp koste..Først innad i de ulike partier og deretter mellom de aktuelle kandidatene....Oh, yeah....Greit og ha en nøytral familie som frontfigur og til og representere Norge..I verste fall får vi en Carl Ivar, Siv Jensen, Bondevik eller Sponheim som president....*grøsser ved tanken"..SOm skal ut og represntere Norge..Kan ikke sende Bondevik til Palestina, eller Siv til SOmaliske flyktningeleire, osv....Kongefamilien funker fint der )
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 En av jobbene deres er faktisk å fronte norsk mote
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Men det er jo bare snakk om mote, mote, mote hele tiden...Vi har mange flotte kjendiser her til lands også som kan gjøre like bra jobb. Det jeg savner er selve oppgaven. Ikke hva kjolen, vesken eller skoen koster.... Hilsen HI som begynner og blir imot den norske kongefamilien
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Aylar som president? Ville hun gjort en like flott jobb? Det er ikke kongehusets feil at pressen bare fokuserer på klærne de har på seg og ikke jobben de gjør. Jeg blir bare mer og mer glad i kongehuset. Syns de gjør en fantastisk jobb å representere Norge, fronte hjertesaker og organisasjoner. Bare så du vet det så har kongehuset en gigantisk privat formue til å bruke på seg selv, så der er ikke selvsagt at klærne de har på seg er betalt av apanasjen de får ifra statsbudsjettet. Apanasjen skal dekke statsreiser og vedlikehold av ganske så store bygninger, samt lønn til alle deres ansatte.I tillegg får de en del gratis fra designere som ønsker oppmerksomhet rundt klærne sine.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 Korfor kjøper Mette Marit dei dyre klede og veske ? Tror du ikkje alle følger med. Det er jo du og jeg som betaler for dei. Tenk om jeg kunne få litt av skattepengane så jeg fikk frike ut litt.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #8 Skrevet 22. november 2011 Nei, det er nok ikke SÅÅÅ mye av apanasjen som går til klær. Apanasjen brukes til vedlikehold av de private eiendomene, lønn til de ansatte, reiser osv
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #10 Skrevet 22. november 2011 Jeg synes nesten det er litt flaut at ikke de fleste vet at de kongelige og mange av de overste kjendisene i topp skiftet faktisk FÅR designer klær og vesker mer eller mindre kastet etter seg fra de ulike kjente og ukjente designere. Dette fordi dem vil vise seg frem, og hvor synes deres produkter og design best trur dere?? Det jeg synes er flott er at de ofte bruker norske designere når de representerer. Det er god representasjon for Norge synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå