Gå til innhold

Da ble det nok en MA :'(


Florida11

Anbefalte innlegg

For 3 1/2 mnd siden mistet jeg pga MA uke 10+3, fikk cytotec i tre runder uten effekt og endte opp med utskrapning.

 

Så ble jeg raskt gravid igjen og onsdag i forrige fikk jeg beskjed om nok en MA, denne gangen 11+0. Var inne på sykehuset torsdag til utskrapning. Så nå sitter jeg her igjen uten baby i magen :-( Har vært gravid for det meste nå siden juni og vært gjennom alt som 1. trimester medfører av kvalme, oppkast, trøtthet osv og sitter igjen uten baby to ganger. Enn å være så uheldig to ganger på rad...

 

Er selvfølgelig veldig trist og lei meg. Utrolig hvor raskt man blir knyttet til disse små. Hadde jo sett baby`n to ganger på ultralyd med hjerte som slo og en baby som sprellet... Får bare håpe det går raskt å bli gravid igjen denne gangen også da - og at vi kan være så heldige at det går bra neste gang.

 

Så da takker jeg for meg i denne juni klubben og håper å komme sterkt tilbake i september, oktober eller no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Uff...så trist. Må også takke for meg pga MA nå i helgen....uke 11 akkurat. Men babyen hadde gitt opp for to uker siden. Utrolig vondt psykisk, men håper på ny baby om noen mnd. Forferdelig for deg som har opplevd to på rad :( Varme klemmer og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en MA for fire uker siden... :( Føles fortsatt så tomt... og var nysjerrig på hvordan det gikk med dere andre... Håper det klaffer raskt igjen... Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...