Gå til innhold

Brio Happy erfaringer?

GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Vi vil kjøpe ny vogn til nr 2. Har stående en simo kombi 09 modell etter førstemann, men den er så stor og tung, men tipp topp som barnehage vogn :)..

Har sitt litt på emmaljunga city cross, men den er litt dyr.

Så eg har nå nå sett meg ut Brio Happy (classic) duo, og syns den ser liten og lett ut, og heller ikke så galen pris på. Noen som har erfaringer med den?

Trenger en stødig vogn, god å trille på grus, lett å bære ut og inn av bilen, og som ikke tar for stor plass i butikken f.eks.. Ser også at di nye modellene av brio happy har kalasje som kan dras godt nedover for å skygge for sol, vær og vind :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært kjempefornøyd med vår Happy Classic Duo.

Vogna er god å trille vinter som sommer på ulikt terreng. Den er stødig og har gode fjæringer. God plass i understellet og bagen er romslig samtidig som den er nett. Lillebror lå i bagen tilhan var 8 mnd.

Skrevet

Den beste vognen syns jeg, så du blir nok fornøyd :D

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med vår, synes den har vært god å trille på alle slags underlag. Vi skal bruke den på nestemann også :) med forhåpentligvis ei joggetrille i tillegg når babyen skal over i sportsdelen.

Skrevet

Vi er superfornøyde med Brio Spin btw :) Robust, lett og fungerer som reisevogn. Jeg kjøpe en ekstra Brio solskjerm til vognen og det fungerte fin i sommer. Det er forøvrig god sovestilling på vognen.

Brio Happy (classic) duo, er den så liten? Vel, den ser stødig ut og fin er den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...