Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 :-( Vil dette gå bra? Kanskje kan hver enkelt få hver sin appelsin på julaften, eller trolig bare en halv...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Vil det gå bra? Du skal leve i 1,5 mnd for 200 kr? Hva skal du ha for de pengene da, er alle regninger, lån og husleie betalt? Har du frysa full av mat og matboden full av tørrvarer? Er vel umulig å leve i 1,5 for 200 kr uten å bli veldig veldig sulten?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Dette kan vel ikke være reellt? (Og unnskyld om det er det) Barntrygd da? Du må ha penger!! Gå til NAv, familie, venner, whatever!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Håper du har strikket noen strømper også i tillegg til den halve appelsinen.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Ta med kontoutskrift fra de 2 siste måndene, kopi av husleiekontrakten (om du leier), inntektssopplysninger OG så peller du deg ned på NAV og søker sosialstønad!!!! 200 kr går selvfølgelig IKKE!!! Kanskje trenger du en veileder til å hjelpe deg/dere med økonomien? Good luck!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Dette er sikkert bare et troll! En som ser seg lei på alle spørsmål rundt pengebruke her inne...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 For et dumt spørsmål. Skjønner at du sikkert bare er ute etter å surmule over en situasjon du garantert har satt deg i selv, men idiotisk å komme med dette spørsmålet.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #8 Skrevet 22. november 2011 Er så fælt å gå i butikker og se på all den gode maten, når jeg selv er som "Den lille pige med svovlstikkerne". "Det var saa grueligt koldt; det sneede og det begyndte at blive mørk Aften; det var ogsaa den sidste Aften i Aaret, Nytaarsaften. I denne Kulde og i dette Mørke gik paa Gaden en lille, fattig Pige med bart Hoved og nøgne Fødder"
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #9 Skrevet 22. november 2011 Vel, du hadde like forutsetninger som alle andre. Og ble du syk eller mister jobben eller hva som helst, så er du så heldig at du er født i Norge, og om du da sitter igjen med 200kr frem til nyttår, vel så har du nok selv bæsje på leggen på et vis.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #10 Skrevet 22. november 2011 Vanskelig å gi deg noen råd med så få opplysninger, men i Norge skal det ikke være mulig å sulte ihjel... Hva med barnetrygd og sosialstønad. Ingen som går fra midten av november til januar uten en eneste utbetaling i dette landet. Enten har du lønn, sykepenger, arbeidsavklaringspenger, dagpenger, uføretrygd eller i verste fall sosialstønad.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #11 Skrevet 22. november 2011 Jeg selger varm suppe om sommeren, og ispinner om vinteren. Men det går dårlig... Fikk nesten ikke noe overskudd siste måned. Jeg orker ikke offentlige ansatte, derfor får vi klare oss på erter og ris.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #12 Skrevet 22. november 2011 Du høres ut som en "stakkarslig" person. En som alltid må sukke og si " Jaja.. det går nok på et vis" , mens du ser ned i bakken og håper noen ser deg. Du fokuserer helt klart mer på hvor synd det er i deg, enn hvordan du skal fikse det. Som flere andre sier : NAV Og du bør nok vurdere nytt arbeide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå