Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 hei,lurer veldig på hvordan det er og bli gravid i forhold til jobb? jeg er sykevikar og jobbet der i snart et år. Har veldig lyst til og prøve og få en liten en snart,men hva skjer videre om jeg blir gravid før jeg er fast? er så redd for og ikke ha no jobb videre,så det beste er nok og vente og se om jeg får videre jobb eller ikke:)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Personlig ventet jeg til jjeg hadde fast ansettelse før jeg ble gravid. Man får jo penger om man er vikar også (ansettelse siste 6mnd osv), og på papiret så skal ikke graviditet ha noe å si, -men i praksis så tar ikke jeg sjansen på at de velger å ikke ansette meg videre... Man kan rope og skrike over hva som er og ikke er lov osv, men til syvende og sist er det sjefens personlige mening som kan skinne igjennom-og man finner alltids en grunn til å ikke ansette videre... -Det er en grunn til at man blir anbefalt å ikke si noe på jobbintervju om man er gravid...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 tusen takk for svar:) det er det jeg har tenkt på,så vi får bare vente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå