Gå til innhold


Fashionista

Anbefalte innlegg

Uff..de to siste dagene har jeg hatt tiltagende brunlig utflod som har økt noe i mengde, nå med mer rødtone og "tråder" og små klumper i.. Er veldig engesteg....:( Heldigvis har jeg fått legetime nå i formiddag, og da får jeg forhåpentligvis litt nærmere beskjed om hvordan det ligger an..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår du er bekymret, men det er mange som blør i svangerskapet uten at det har noen betydning. Ville bare ønske deg lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten update: Fastlegen henviste meg videre til gyn.pol for invendig ultralyd og blodprøvetaking. Legen kunne skimte fostersekken, men slet ellers med å se nærmere på bildet. Jeg føler at det er et dårlig tegn, men jeg prøver å holde motet oppe...Får vite resultatene av blodprøven senere, så da vet jeg mer hva jeg kan forvente meg! Skal uansett på ny time hos gyn.pol på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det er tilfellet..har fortsatt å spottinger med brunsort utflod med litt sort slim/ bittesmå klumper i (æsj..ekkelt..), men så lenge det ikke er friskt blod og store magesmerter. Har riktignok kjent litt menslignende smerter nå og da og litt smerter i ryggen. Skal på sykehuset i morgen for HCG-sjekk og undersøkelser. Kryss fingrene for meg og lille jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter egne beregninger er jeg idag 7+4, men legene mente det var en uke mindre enn jeg trodde, så ca. 6 uker eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En siste liten update: det gikk ikke så bra for den lille spiren min. Har fortsatt å blø og i går kunne legen fastslå at HCG- nivået knapt hadde økt. Jeg skal likevel tilbake på mandag for en siste HCG-sjekk for å fastslå med sikkerhet at dette ikke har gått bra...I en forferdelig tung og lei tid vil jeg berømme legene på sykehuset over hvor forståelsesfulle og hjelpsomme de har vært i min situasjon. Det føles godt at jeg ble tatt på alvor fra første stund og at alle mulige tiltak ble satt i verk for å forhindre det som nå har skjedd. Jeg ønsker dere all mulig hell og lykke videre på ferden jenter!! Jeg kommer nok sterkere tilbake - forhåpentligvis med en liten høstspire som vokser seg stor og sterk!!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har fulgt med og vore spent på koss dette ville gå. Vil berre få senda ein stor klem til deg. Håpar det går bra med deg, og at du kjem sterkare tilbake ja- med ein høstspire! <3 Lukke til med den komande tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også sende deg en klem! Det sies jo faktisk at det er lettere å bli gravid etter en abort. Selv ble jeg gravid ved første forsøk etter en MA. ønsker deg masse lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...