Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Noen som vet om man slipper å betale toll på varene dersom man oppgir at bestillingen er en gave? F.eks og adresserer den til ei venninne? Første gangen jeg bestilte der, så hadde de selv krysset av for at det var en gave og jeg betalte ikke toll heller.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Jeg er litt usikker på den, men jeg vet om en annen måte du kan slippe å betale toll på... Bestill varene du skal ha, og betal det du skal (også toll og moms). Så kan du scanne inn kvitteringen på det du har betalt av toll og moms, sende denne inn til strawberrynet også får du igjen pengene fra dem! Ganske genialt igrunn..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Når jeg tenker meg om, så kan det nok stemme. Har alltid krysset av for gave og ikke betalt toll. Men sist gjorde jeg det ikke, og måtte betale 168 kr ekstra for noe jeg i utgangspunktet betalte 203 kr for:( Forøvrig synes jeg det er håpløst at det fremdeles er 200 som er grensen. Ikke vært regulert på maaaange år...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Stemmer det ja. Jeg husker det når du sier det, men er så lenge siden jeg har bestilt der nå at jeg hadde glemt det... Takk for påminnelsen
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Ja vet. Får ikke mye for 200 kr nå. Grensen burde vært minimum 1000 kr synes jeg Kan jo prøve å krysse av for gave da og se hva som skjer. Det er jo det enkleste å slippe å måtte scanne å maile, men hvis ikke det går så kan jeg jo uansett få igjen tollen på den måten Genialt HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå