Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 gå uten sex! Blir frustrert og utålmodig, sliter med konsentrasjonen osv. Sexen her i huset forekommer ca 1 gang i måneden fordi mannen ikke vil. Uansett hva jeg gjør, så tar han aldri initiativ, og så orker han vanligvis ikke hvis jeg hinter frem til aktivitet i halmen. What to do?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Spør han rolig om han overhode er interresert i deg? og om han da synst det er greit at du går ut og er utro for du har faktisk BEHOV??
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Jeg kommer aldri til å være utro, og jeg vet at han heller ikke er det. Mine "behov" klarer jeg til en viss grad å gjøre noe med selv, er bare redd for at han ikke vil ha sex lenger fordi han synes jeg er stygg og ekkel, og at han går fra meg med en gang han finner noen finere og mer interessante enn meg... HI
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Et lignende problem blir tatt opp her: http://www.barnimagen.com/forum/thread/143802611 Vet ikke om du finner noen tips, men.. Et trøstens ord er at de færreste småbarnsforeldre har sex mer enn 1 gang i måneden. Det er rett på gjennomsnittet! Naturligvis er det kjipt når du har et behov som er større! Jeg hadde også slitt med det.. Krysser fingrene for dere!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 1 gang i måneden er ikke gjennomsnittet. Det er statistisk tall som omfatter kvinner i barsel, kvinner som ikke kan ha sex i graviditeten, pendlere, SINGLE og andre grupper foreldre. De fleste jeg kjenner har sex oftere enn en gang i måneden. For øvrig, har vi store barn, begge i skolealder, så denne "småbarnsforeldreregelen" burde uansett ikke gjelde oss. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå