Gå til innhold

kan jeg gi Sanasol til min toåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står på flasken at det anbefales for barn over 3 år, men ikke at det ikke anbefales for yngre barn. Men det er kanskje ikke så bra likevel? Og hvorfor ikke i såfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gitt det til min hvertfall.

Det er jo kunstig søtning i, kan jo være grunnen til at det ikke anbefales for barn under 3 år.

Skrevet

hadde jeg vært deg hadde jeg valgt Biovit isteden. Den er sukkerfri. Biovit gir dem også til for tidlig fødte så det vil ihvertfall ikke gjøre noe å gi det til en toåring.

Skrevet

Min fikk Sanasol på sykehuset da han var innlagt 13 mnd gammel.

Dette på Haukeland som er rimlig strighte på det meste. Han har fått det siden.

Gjest I See You, Shakin That Ass....
Skrevet

Hæ? Jeg fikk streng beskjed av helsesøster om at barn IKKE skal ha sanasol før etter fylte 3 år!!!

Har du prøvd de omega 3 fiskene? :)

Skrevet

Men sa hun noe om HVORFOR?

Og hvorfor skal omega 3 fiskene være så mye bedre, bortsett fra at de inneholder omega 3.

Disse helsesøstrene har jo så mange rare meninger, og så lenge de ikke kan begrunne svarene sine velger jeg å ta de med en klype salt.

Skrevet

Det er vel pga søtningen at det ikke er anbefalt for barn under 3 år.

Dessuten er sanasol HELT unødvendig til barn som har et normalt kosthold. Bortkastede penger rett og lett.

Hvorfor vil du gi sanasol?

Skrevet

Datteren min var innlagt ganske lenge på sykehuset som liten baby og der ble det anbefalt Biovit. Dette fordi denne ikke inneholder sitrus eller sukker. Men den smaker jo like godt om ikke bedre en Sanasolen. Datteren min trengte et tilskudd men kastet bare opp tran, så da anbefalte barnelegen Biovit isteden. Og hun var bare spedbarn.

Skrevet

På apoteket selger de noe tilsvarende som barn kan få fra fødselen av. Det heter Nycoplus Multibarn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...