Gå til innhold

Avslørt pedofil i nabolaget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er fremdeles hemmelig fordi offeret akkurat har fortalt hva som har skjedd...

En nabo er blitt avslørt som pedofil etter å ha misbrukt denne jenta i 6 år da hun var mindreårig. Hun har hatt STORE psykiske problemer etterpå. Det er nok ikke mange som vet det enda, men foreldrene konfronterte han med det og han nekter. Konen hans støtter mannen.

Mistenker at det kan være flere offer også. Datteren har også hatt store problemer hele livet og flere nabojenter og venners døtre har problemer med seg selv.

Har alltid syntes han har vært ekkel, men har aldri hatt noe med han å gjøre (heldigvis).

Synes dette er helt forferdelig og tenker på denne jenta han har ødelagt livet for, og sikkert flere jenter som også har fått ødelagt livene for.

Måtte bare få det ut siden jeg ikke kan snakke med noen om det enda, men er nok bare et tidsspørsmål før det blir kjent...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han politianmeldt, da, eller er det foreløpig bare rykter/ensidig informasjon fra den ene jenta?

Jeg sier ikke at hverken du eller hun lyver, men slikt har skjedd, og konsekvensene for å bli urettmessig beskyldet for noe slikt er grusomme. Så jeg skulle absolutt råde deg til å holde tunga rett i munnen og info for deg selv inn til videre.

Skrevet

Jeg tviler faktisk ikke på at det er sant, men jeg holder iallefall kjeft til jeg vet om han blir anmeldt eller ikke. Mulig han allerede er anmeldt, men det vet jeg ikke...

Jeg har fått beskjed om å holde det hemmelig, så da gjør jeg det :)

Vil ikke ødelegge verken for den ene eller den andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...