Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Våkna til morgen idag og var ikke sulten. Kjørte mannen på jobb og når jeg kom hjem skulle jeg bare ringe legen før jeg skulle spise frokost. Siden det gjaldt datteren min på 5 uker fikk jeg time med en gang så da dro jeg rett på legekontoret. Skulle på barseltreff et par timer senere så surra i byen frem til det. Når jeg var i byen var jeg innom en kiosk og kjøpte en pølse. Dro så på barseltreffet og etter det gikk det i ett. Merka ikke at jeg var noe sulten. I kveld skulle jeg lage middag til meg og mannen. Jeg satte på maten og begynte å rydde så når maten var ferdig måtte jeg rydde ferdig og når det var ferdig var datteren min sulten og ville kose etterpå. Merka jeg begynte å bli smått sulten. Når jeg reiste meg opp for å legge henne istad ble jeg svimmel. Da kom jeg på at jeg kun hadde spist en pølse idag og drukket litt av en halvliter med brus. Skremmende at jeg ikke merker noe form for sult egentlig før jeg nesten svima av!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Sånn har jeg det nesten hver dag. Jeg er tynn som en sild..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå