Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 For 2,5 mnd. siden begynte jeg på p piller igjen etter 1 års opphold. Denne gangen går jeg på et merke jeg ikke har prøvd før, yasminelle. Ganske kjapt merket jeg endringer i psyken. Jeg mistet følelsene for kjæresten min over natta, å skjønte ingenting. Ville ikke ha nærhet og kos. Men tenkte at det var pga. p pillene så overså de følelsene. Det gikk noen uker, å så var ting tilbake til normalen. Men nå har det gått 1,5 mnd. til. Nå merker jeg så store endringer i psyken min igjen. Jeg er lei meg og føler at mye bare er dritt. Plutselig er jeg usikker på kjæresten min, IGJEN! Men det må være pillene.. Jeg kan ikke skjønne noe annet. Jeg vet jo innerst inne at jeg aldri vil gå fra han. Herlighet, forrige uke snakket vi om å flytte sammen, å det vil jeg gjerne. Så snur det sånn over natta. Det går jo ikke.. =/ Kan slike bivirkninger gå over, eller kan jeg regne med at det kommer og går sånn hele tiden? Jeg har sagt at jeg merker endinger i humøret etter at jeg begynte på pillene. Han merker det også, selv om jeg prøver å ikke vise det. Fordi jeg vet at det er feil.. Andre som har opplevd slike bivirkninger? Forsvant de helt tilslutt, eller måtte dere slutte/bytte merke?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Jeg tåler ikke p-piller. Er egentlig like greit, siden jeg tror at det er kreftfremkallende.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Dytter litt.. Vil gjerne høre om andre ha lignende erfaringer
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Humøret og sexlysten gikk veldig opp og ned da jeg gikk på p-piller. Har prøvd litt forskjellig. Hittil er det p-ringen som virker best.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 P-piller kan gi store bivirkninger. Jeg slet om med psyken. Ble helt urimelig,og ikk lik meg selv i det heletatt. Bare tull. Blødde hele tiden,spotting. ALDRI MER P PILLER
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Jeg gikk på Trinordiol/Trionetta i 1 1/2 år. Jeg hadde store humørsvingninger så lenge jeg gikk på de. Måtte bare slutte til slutt, og ble helt fin etter kort tid. Har vært uten p-piller/mini-pille i 3 1/2 år før jeg begynte på igjen nå i sommer. Nå bruker jeg Cerazette. Jeg er ikke noe særlig i humøret for tiden. Men siden jeg på 2 1/2 år har fått 2 barn som ikke er særlig glad i å sove har jeg stor søvnmangel pga det. Så jeg vet ikke om det er pillene eller søvnmangelen som gjør at jeg er ustabil i humøret nå.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 Takk så mye for svarene. Kanskje jeg får bytte merke da.. Vi har brukt kondom i 1 år nå, så har jo så lyst til å bruke noe annet. P- ringen har jeg prøvd, men fikk bare soppinfeksjoner av den.. =/ HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå