Gå til innhold

julekalender til mannen - trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å lage en litt artig julekalender til min kjære mann, men vet ikke helt hvordan :) Har du tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sagt det før, sier det igjen:

1 ølkasse, 24 (jule)øl, 1 glad mann.

Skrevet

det skal min mann få! øøl! :) flere forskjellige flasker øl :)

Skrevet

skjønner ikke at det er noen som gidder i det hele tatt jeg å holde på med det der kalenderstyret....jeg gjør ikke det, ikke til barna engang.

Skrevet

fordi jeg elsker å dille og dulle litt ekstra for mine kjære, synes det er gøy og koselig :)

takk for øltips, men tenkte på noe litt mindre tradisjonelt kanskje? :)

Skrevet

se på kondomeriet.no

ellers så har du jo sokker, boxere, verktøy? noe som interesserer han :)

Skrevet

1 kasse øl med 24 forskjellige typer juleøl.

Skrevet

jeg har kjøpt flax kalender til mannen.

det får holde..

Skrevet

Laget til han for noen år siden, der var det litt sokker, boxere, godt, og hadde tatt turen innom kondomeriet slik at det var ganske mye forskjellig på den kalenderen. Han syns det var veldig hyggelig og gøy, men ør som mannen min er så glemte han den etterhvert. Så nå har vi hver vår flax kalender, og når kalenderene i butikken kommer på salg kjøper vi oss en hver. Han skal vist ha smartis og jeg kinder. (vi og ungene gjorde det i fjor, og det var knall. Den husket han, for det var jo sjokolade og vanskelig å glemme når ungene sitter forran peisen, trøtte i trynet hver morgen og åpner kalenderen. Den som sto opp først tok med hele haugen med kalendere... )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...