Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Når han drikker sprit så blir han mr hyde:-( Da lager han historier (først som spøk) kan være av typen: at jeg har sett på en annen kar o.l som sagt han mener det først som en spøk,men til slutt tror han på det selv og blir bare kjipere og kjipere. Utrolig kjipt for meg for jeg vet aldri hva jeg skal si eller gjøre. Han blir rett og slett totalt forandret. Dagen etter husker han lite,men blir jo lei seg når jeg forteller..sååå hva gjør jeg??
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Ehh. Det burde vel kjæresten din forstå? Slutte med å drikke sprit er vel ganske åpenbart.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Gjelder det all slags drikke, eller bare f.eks sprit?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Hmm...høres ut som dere ikke har vært sammen så lenge? Isåfall: dette er ikke et bra tegn!!! Vær på vakt - veldig på vakt...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Der er en del mannfolk som ikke tåler sprit. Slik er det bare. De mannfolka må holde seg langt unna spriten og heller drikke øl, om de MÅ drikke.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Gjelder bare sprit...ja jeg vet. Han bør slutte...meen skal bare ta en også sitter gutta der og hauser hverandre opp og så er flaska tom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå