Gå til innhold

Dagens dummest fb-status?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er den som innehar dagens rekord på min side:

"Casper 23 mnd idag"

Uhyre interessant opplysning for alle hennes 344 venner

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh, den slankeopererte dama jeg kjenner, som "lo seg ihjel" av reklame for "kjappe og effektive måter å gå ned i vekt på". Altså, hun lo av en reklame for noen piller. Som om det hun har gjort ikke er like "kjapt og effektivt"?

I tillegg kostet det vel samfunnet rundt 100 000,-, inkludert alle plastikkoperasjonene hun har tatt i ettertid.

Skrevet

LOL!! Ja flott når de skal fortelle hvor lett det er å gå ned i vekt.

Skrevet

Kanskje hun lo fordi hun vet at slike piller er humbug?

Dersom du tror at slankeoperasjoner er en enkel måte å gå ned i vekt på, tar du feil. Effektivt, ja, og relativt kjapt også. Men man kan aldri spise normalt igjen.

Skrevet

det er sant! det er ikke noe hokus-pokus!

Skrevet

Har noen venner som alltid oppdaterer med alt de har gjort etter de kom hjem fra jobb... typ: laget kjøttkaker, brun saus, poteter og grønnsaker til middag, vasket 2 maskiner med tøy, støvsuget alle teppene og vasket over gulvet. Oppvaskmaskina står på og barna er kjørt til trening. Nå sitter jeg i sofaen og slapper av.

guri så kjeeeedelig info!

Skrevet

"Elsker barna mine" og tusen hjerter.

Jøss da, fint det, men det er ikke nødvendig å utbasunere det offentlig flere ganger i måneden.

Skrevet

Vel, når man aldri har giddet å prøve f.eks kostholdsendring og trenin g, så syns jeg det virker veldig enkelt å operere på seg en mangelsykdom slik at man går ned i vekt.

Jeg har selv gått ned 20 kg i løpet av de siste tre årene, sakte men sikkert, ved hjelp av trening og fornuftig, normalt kosthold, så jeg vet faktisk hva som skal til.

Skrevet

Ja, og det fungerer likt for alle! :P

Skrevet

Vel, trening og sunt kosthold fungerer ihvertfall bedre en sjokoladekake og null trening ;)

Forbrenn mer enn du stapper i deg, så går du faktisk ned i vekt. Det er enkel matematikk, og ja, det fungerer. For alle. Med mindre du har en utrolig fiffig sykdom som f.eks "lav forbrenning", som jeg hørte ei skylde på.

Skrevet

Vet dere hva det dummeste jeg har lest i dag er?

Det er alle dere som klager over andres "dumme" fb statuser!!!!

Skrevet

Oiii, den var underfundig, 23.53! Og vi så den ikke komme! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...