Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 mannen min ble sur på meg da jeg hadde glemt og gjøre noe. men jeg får aldri bli sur på han når han gjør noe galdt.eller glemmer ting.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 her er det omvent;) jeg er den sure!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Hm, har det som deg HI. Og han kan faktisk surmule i dagevis. Fysj, så lei jeg blir. Og surmuling ER smittsomt!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Fordi mannen har lov, men ikke du :-) Her tåler heller ikke gubben at jeg er sur, men gud må vite at jeg bare må tåle at han blir sur. Menn er menn.... Dessverre ikke alltid like lette å forstå seg på, selv hvor enkle de er :-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Samme her - han blir sur og sutrer når jeg sitter på pc eller forteller historier fra jobb, men når han gjør det samme så er det bare artig.. Remind me again why I bother *sukk*
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Mannen min blir aldri sur, men jeg har en tendens til å surmule litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå