Gå til innhold

Mannen min har en veldig god venninne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjennom mange år. De har studert sammen, delt leilighet, seng etc etc. Hun er nå gift og har 3 barn og vi er gift og har 4 barn. Alikevell klarer jeg aldri å "roe" meg med tanke på hva som har vært mellom dem tidligere. Altså han sier at det kun har vært vennskap, noe jeg "tror" hun også sier. Siden vi har bodd langt fra hverandre så har dem snakket på telefon, vi har vært i hverandres bryllup etc og møttes av og til på ferie å sånt. Nå har det seg sånn at dem flytter hit vi bor fordi dem har familie her vi bor nå. Hver gang det er snakk om henne og at mannen min nevner henne føler jeg et lite stikk i magen, aldri vært sjalu tidligere og er ikke det nå heller bortsett fra en rar følelse når det er snakk om denne venninnen hans..

Er vel lite jeg kanskje kan gjøre med dette...

Kan man ha slike gode venner av annet kjønn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg i hovedsak tenker mest på er om han snakker sant da..At del aldri har skjedd noe mellom dem, det ligger å gnager litt i hjernebarken.

Skrevet

Hei

Hva tror du om å snakke med mannen din? Jeg tror kommunikasjon er svaret på det meste her i livet, dere kan løse opp i de vanskelige følesene og snart flire av det :)

Skrevet

Jeg har en sånn kompis, og det har aldri vært noe mer enn vennskap der. Hjalp det? :-)

Skrevet

Om de har stått hverandre så nær uten at det ble dem, så er det nok fordi det er som han sier; de er veldig gode venner..

Hadde ikke ofret dette en bekymret tanke i det hele tatt...

Skrevet

Jeg har en sånn kamerat, han er fortsatt singel. Men vi ringes, tekstes og går ut sammen bare vi to. Aldri vært mer enn venner, han er kjempe kjekk og mannen respekterer vennskapet vårt. Selvom han likte det bedre da mn kamerat var i ett forhold;)

Skrevet

Jeg har en slik kompis, vi har ikke bodd sammen men ofte delt seng. Vi har ikke hatt sex eller slike ting, men sender ikke en kompis på gulvet for å sove når det er en står seng i rommet.

Min mann har heldigvis funnet tonen med han og hans kone, vi har ett kjempegodt forhold alle sammen. Vi sees ikke så ofte, men hver gang vi møtes så er det som vi snakket igår.

Min mann har det slik med ei veninne også, de er som tuppen og lillemor. Jeg er ikke redd for at det har skjedd noe eller komme til å skje noe mer mellom de. Jeg er oppvokst med nestne bare guttevenner, så for meg er det ikke noe rart å ha bestevenner av det motsatte kjønn uten at sex og slike ting må være inne i bilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...