temine Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Har to tantebarn som ikke ønsker seg noen ting....bare penger. Jeg har nettopp gitt penger til bursdag, og ønsker å gi en gave til jul. Hva i all verden skal jeg finne på? Tenkte på et bladabonnement, men hvilket blad? Det nye? Elle? Har og tenkt på sminke/hårprodukter eller smykker. Liker jenter i den alderen snøsmykkene for eksempel? Tar gjerne imot tips:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 vet ikke hva snøsmykker er for noe jeg da, men har noen tips. Singlet, stilig topp,tunika eller lignende fra eks vero moda,bik bok eller only. Spørs jo hvordan de går kledd da. Ellers har de faktisk en del fine smykker og armbånd på glitter, de hadde hvertfall før.
*Lissi* Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Her gir jeg gavekort. Da vet jeg de kjøper noe de liker:-)
A0rigas Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Sminke er alltid bra. Abonnement på mag kanskje. gavekort på kinobilletter eller noe sånt. Snøsmykker aner jeg ikke hva er for noe så det kan jeg ikke svare på .
lille sprelle Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Har de noen hobbier? Da er det et godt utgangspunkt. Når det gjelder bladab.- snakk med mammaen og sjekk hva som er stas. En opplevelse med tanten er jo også en god ting - en fin måte å bruke litt tid sammen med dem på, for det blir det jo lett ikke så mye av. (ut å spise middag, klatre e.l.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå