Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Angelique, seriøst? Nei da sier det seg selv, må bli Natasha da.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Vent 6 mnd så staten får gi barnet navn.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Til en perserkatt? Helt klart Natasha!
☆☆☆ Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Natasha er i alle fall et navn, om ikke annet....
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Angelique er fint, men bare om du er nederlender. Natasha passer godt på en russisk eller latvisk hore. Så det blir jo en vurderingssak. Enten nederlender eller hore?
☆☆☆ Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 Nå er jeg ikke pusete i kommentaren min selv heller, men det å kalle det horenavn er vel unødvendig? Horer har vel like forskjellig navn som alle oss andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå