Gå til innhold

Angelique eller Natasha?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angelique, seriøst?

Nei da sier det seg selv, må bli Natasha da.

Skrevet

Vent 6 mnd så staten får gi barnet navn.

Skrevet

Til en perserkatt? Helt klart Natasha!

Skrevet

Natasha er i alle fall et navn, om ikke annet....

Skrevet

Angelique er fint, men bare om du er nederlender. Natasha passer godt på en russisk eller latvisk hore. Så det blir jo en vurderingssak. Enten nederlender eller hore?

Skrevet

Nå er jeg ikke pusete i kommentaren min selv heller, men det å kalle det horenavn er vel unødvendig?

 

Horer har vel like forskjellig navn som alle oss andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...