Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Lille gutten våres er 9 måneder nå! og vil være 10 måneder rund nyttårsaften.. vi har begge tenkt og være hjemme og kose oss med go middag med noen gode venner som kommer på besøk men lurer på hvordan vi skal gjøre det med lillemann når de skal skyte opp alle rakettene. la han sove? vekke han og la han se på? eller se om han våkner selv av båket for så og ta han ut og se på? vet jo ikke hvordan han vil reagere på rakettene! hvordan gjor dere der med deres barn?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Da barna var på den alderen lot jeg de sove gjennom hele stasen. De har ikke store gleden av rakettene. Nå er minstemann 20 mnd denne nyttårsaftenen og kommer nok til å bare la han også sove igjennom iår også.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Latt han sove. Kan jo ikke helt vite hvordan de reagerer heller etter å ha blitt plutselig vekket. Min sov igjennom i fjor også 3,5 år.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Han er så liten at jeg hadde bare latt han sove Neste år kan dere heller skyte opp noen små tidlig på kvelden, og ha sånne stjerneskudd Du ser på nyttårsaften hvordan han vil reagere, så da er det jo bare å følge litt med akkurat i det verste skuret av raketter
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Min vil være 9.5 mnd på nyttårsaften og jeg tenker å la henne sove igjennom showet i år altså. Om hun våkner skal jeg ikke kle på å drasse med ut i kulden, hun har neppe store gleden av det i år. Om hun våkner går jeg opp og trøster som normalt ikke noe mer enn det. Lykke til da håper de sover godt igjennom
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 Hi her.. syns også det høres mest fornuftig ut! men regner med at naboene som bor tett her. blir og ha masse raketter og småhylerter. de har masse barnebarn som skal være her da. er litt redd for at han skal våkne og være redd for bråket. siden vi har lyst og stå ute på altanen og se på alle rakettene som skytes opp. har ike lyst at han skal få en negativ opplevelse av dette. for har noen søskenbarn som var livredd raketter når de var små. og på nyttårsaften låste de seg inni bilen og satt og gråt. da var de blitt ganske store.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 Her var planen at han skulle sove, ser ikke helt at de små har noe glede av det. han var på samme alder som din.. Pga tenner og sykdom så var han oppe. Da fikk han se rakettene fra vinduet sammen med meg. Tror egentlig ikke at han skjønte hva det var, men han sa oy nå og da.. Var ikke redd..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #10 Skrevet 21. november 2011 Hi her.. regne med at han ikke blir og se på rekattan og tenke såååå fin dem va! hehe.. men det er ikke bestandig så lett og vite hva man skal gjøre med de små første gang sånt skjer. vi har bestemt oss for og være hjemme med han, sånn (ikke dra ut på fest). siden det er hans første nyttårsaften. selv om han kanskje sover seg gjennom det hele. så kan de jo bli redd, da er jo som regel mamma og pappa den beste trøsten. vi tenkte og kjøpe noen sma raketta, bare sånner man kaste på marka. og noen stjerneskudd og vær ute med han på dagen. e jo sikkert litt spennende for han også selv om han ikke vet hva det er.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #11 Skrevet 21. november 2011 Vær hjemme , la barnet sove, og ha evt på musikk på rommet for å flate ut lyden av raketter. Mine har vi ikke brydd oss om å vekke før de selv har forstått at nyttårsaften er noe å få med seg. Mellom 2,5 og tre år har de vel vært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå