Gå til innhold

trenger julegavetips!! Plis! Til mannen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom gjerne med noen SUPRE forslag!:D

og som ikke er altfor dyre... maks 1000kr!

(pga litt dårlig råd i år skal vi ikke bruke så mye penger på julegave...).

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt ps3 spill, en bula jakke, og en bula t-shorte.

kom på totalt 1100..

 

han ønsket seg bare spill og filmer.

Skrevet

takk for svar :)

Jeg er ikke helt inne på dette med spill:p Hva er ett ps3-spill?:P

Har lurt litt på å kjøpe nintendo wii... men får se :)

 

Andre gode forslag??:)

Skrevet

oki, tror jeg skjønte det.. forkortelse for playstation 3?:P haha:p

Skrevet

ja er playstaton 3. og det er kjempe kult vist nok

 

ny tlf??

nintendo syns jeg er mer barne ting.

 

 

mannen min får et spill hvor man løper rundt og skyter.

 

Skrevet

En serie på dvd?

Jeg har tidligere kjøpt "Band of Brothers" og en nyerr som hetet "The Pacific", disse ble han kjempeglad for! Krig og sånnt som gutter liker;)

Ellers ønsker samboeren seg noe som heyer Apple TV, en duppedings fra Apple som lar deg styre iPhone/iPad gjennom tv. Så hvis han er litt teknofrik og har iPad/Phone, så kanskje det er noe? Koster ca 800,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...