Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Har ikke kjent han så lenge, men jeg ble likevel ganske fort betatt, og han har sagt det samme.. Han viser interesse, og vi har kontakt (enten over telefon eller melding) nesten daglig.. Vi er langt fra sammen, men likevel så flørter jeg ikke med/legger an på andre gutter, da jeg er så betatt av han her.. Men jeg lurer på om jeg har falt for en av disse lure-guttene nå ..:-( På facebook kommer det stadig opp rapporter om statuser til jenter som han har likt, kommentert, og bilder av pene jenter som han har likt.. Trodde ikke det skulle bry meg, men jeg er visst litt mye betatt likevel..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Ikke sats på han, min eks var sånn og jeg er glad jeg er kvitt han. Han står i forhold med èn jente, flørter med èn jente, prøver å få meg tilbake osv..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 HI Huff, ikke det svaret jeg ville ha såklart.. Men, han gjør jo ikke noe galt sånn egentlig.. Jeg trodde/tror han var skikkelig seriøst, for han har bare lange og seriøse forhold bak seg..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 HI Jeg trodde han var den fangsten..Han husker hver minste ting jeg har sagt, prater ofte om det jeg har skrevet på nett osv.. Meen, han trykker ikke liker på mine statuser..Hmm.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Å tolke en mann er rett og slett helt unødvendig. menn er så enkle at det ikke er noe å tolke i det hele tatt. "liker" han ikke statusene dine, så liker han de ikke, rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 Signerer henne over! Du tolker ikke en mann. Han liker ikke dine statuser, men han liker andres. Ergo : Han flørter for å føle seg ønsket, men han ønsker ikke deg. Han vil være tilgjengelig, han er en player og IKKE "seriøs" som du sier. Ja, du er lurt! Han er ikke interessert..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #8 Skrevet 22. november 2011 Dette er ikke noe annet enn en mann som liker å leke seg på nett. Høres ikke ut som om du har møtt mannen engang.. Han liker å være tilgjengelig, men han er ikke interessert. Ei heller noe å satse på. Åpne øynene dine, søtnos!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #9 Skrevet 22. november 2011 HI Jo jeg har møtt han flere ganger, og han er helt fantastisk da.. Spør meg om alt fra hvilken mat jeg liker, til om familien min osv.. Han tar meg i hånda fremfor alle, og leier meg stolt.. Hvorfor må vi damer være så overanalyserende!?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #10 Skrevet 22. november 2011 At han spammer veggene til alle andre damer med "liker", men ikke gjør det med deg kan like gjerne bety at han har en annen seriøsitet og respekt for deg. At han ser så seriøst på deg og dere at han ikke ønsker å lage kluss i forhold til at andre mistenker noe før dere selv har klart å finne ut av ting sammen. Jeg er selv mye mer restriktiv med å trykke liker på ting og tang på veggen til menn jeg dater seriøst, enn til kamerater og menn som jeg kan tulle/flørte med, men ikke er interessert i.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #12 Skrevet 22. november 2011 Her er det inntrykket jeg får : Fyren er en player. Ikke interessert, men han holder deg interessert for egen vinning. Han er ikke ute etter et forhold. Han er ute etter å ha det gøy, og helst med flere. Han holder nok på, på samme vis, med flere andre. Du er litt desperat, godtroende og naiv. Du vet innerst inne at det ikke er riktig, men når andre påpeker det samme som du selv vet, så forsvarer du det med alt du har. Litt som en som blir slått. Hun vet det er galt men sier likevel " nei nei, det var ikke sånn. Han er ikke sånn.. det er egentlig bare en misforståelse" Du er lurt. Face it
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #14 Skrevet 22. november 2011 Hmmm... Mistenker at han ikke vil vise vennene sine at han har kontakt med deg, og liker derfor ikke statusene dine osv. Kanskje han har noe på gang med noen andre, og ikke vil at de skal se deg?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #15 Skrevet 23. november 2011 Hvor kjedelig hvis det viser seg at han faktisk er slik da..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #16 Skrevet 23. november 2011 Ikke bry deg om alle disse dømmende innleggene! Jeg synes du skal vurdere det ut i fra hvordan han er når han er sammen med DEG! Ikke hva han liker - og skriver på statuser på facebook. Er enig med henne som skriver at kanskje han faktisk er restriktiv overfor deg - fordi han liker deg så godt ;-) Jeg husker når jeg hadde "rotet" med han som er mannen min i dag - lenge. Så ble jeg så i tvil om han egentlig ville noe mer... Jeg kjente at følesene mine ble sterkere og sterkere. Det var da jeg fant ut at det var på tide å ta "samtalen"... Finne ut hvor forholdet stod osv. Gjør det samme du også nå.. Enten sier han at han vil gå dypere inn i det - eller så sier han nei til det. Uansett så får du vite hvor du står. Også ville jeg på en forsiktig måte en gang dere prater fortrolig osv) spurt ham om de facebook greiene ;-) Lykke til!!! Jeg synes forresten han høres ut som en flott mann!!!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #17 Skrevet 23. november 2011 Kan jeg spørre hvor i landet han bor og om du har blitt kjent med han gjennom sukker? Han minner meg veldig om han jeg flørter/dater med, men det kan selvfølgelig være tilfeldigheter:) Jeg har trekt meg ut av saken mer eller mindre for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #18 Skrevet 24. november 2011 " If a guy wants to date you, he will make it happen" Sitat: " He's just not that into you"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå